Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Mp3 spelare

Mp3 spelare

Är det någon som kan ge ett tips hur man gör för att få kapitlen i nummer följd när man kopierar över dom från datorn till mp3 spelaren gäller böcker. Har provat både att kopiera över kapitel för kapitel och alla på en gång har ingen betydelse blir igen då inte i följd.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Om du namnger dem i ordning ex 001, 002 osv... funkar inte det?
Du är namngivna med 01, 02 osv. men funkar inte ändå
tycko, När du kopierar in dom i datorn så lägger du varje skiva för sig i en mapp och döper dom cd1 cd2 osv, sen kopierar du över hela mapparna till mp3 spelaren, så gör jag och det fungerar.
Lycka till!
Annons
Det finns ingen inställning på MP3-spelaren då? Var där det för spelare, så kanske det är lättare att hjälpa dig!
Jag lyckas inte heller riktigt. Det funkar om jag markerar spår 1 och väljer "skicka till" mp3 spelaren och sedan spår 2 osv.
Men om jag markerar alla och skickar in så blir det kaos, trots att spåren är numrerade.
Trist är det.
Det är inte så att random är aktiverat i spelaren?
Tack för alla tips men det funkar inte ändå. Mp3 spelaren är en Avant Mp500 om det är till någon hjälp.
vad är random?
Det betyder att den blandar spellistan.
Prova att öppna mediaspelaren och klicka på verktyg, sen kopiera bläddra till den mapp du vill spara boken, titta så den kopierar till mp3 i samma fönster.
Sen kopierar du skiva nr1 med mediaspelaren sedan går du in och döper den mappen med cd1, sen kopierar du cd2 osv och gör lika med alla.
När du kopierat in alla skivorna så har du mappar cd1, cd2 osv då kopierar du över hela mapparna till din mp3 spelare sen ska den börja spela upp cd1 osv och allt kommer i en följd om den inte är inställd på att blanda låtarna.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem