Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Thunderbird

Thunderbird

Är det någon som har Thunderbird e-postprogram? Är det bra och är det gratis. Det var en bekant till mej som fick tipset av sin support att ladda ner Thunderbird.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Ja det är gratis och bra som e-postprogram. Jag använde det ett tag, men har behov av outlooks kalenderfunktion och trivdes inte med kalenderplug-in:en till Thunderbird så jag återgick till outlook.
Annars hade jag nog kört vidare på thunderbird.
Det är för Mozilla i första hand, men fungerar inte outlook express?

Ser inte någon poäng att hämta hem ytterligare ett program om man har ett e-post program i datorn.
Men testa kan man ju alltid göra och gillar man det inte är det bara att avinstallera.

Har dock inte hört något om det
Jag kör med Thunderbird e-post och jag är helnöjd med det.
Annons
Min bekant har problem med sitt OE och därför fick hon tips av supporten på Telia eller om det var Tele 2 att byta till Thunderbird. Jag har aldrig hört talas om Thunderbird.
albin 1967, har du Internet Explorer eller har du Mozilla? Min bekant har IE. Men det kanske inte spelar någon roll?
Jag kör med IE ännu, jag har laddat hem Mozilla men inte installerat det än.
Ett förtydligande bara: Mozillas motsvarighet till IE är Firefox. Det heter alltså Mozill Firefox och Mozilla Thunderbird. Precis som det heter Microsoft Internet Explorer och Microsoft Outlook Express.

Det finns dock inget som hindrar en från att köra IE och Thunderbird ihop.
Joanna !

Gå till SÖK I FORUMET Skriv Thunderbird Ämne

Jag kom ihåg Senorita som hade bekymmer.Hehe
Jag fick inte min e-post till att fungera med OE så jag fick tipset om thunderbird från mitt webbhotellsleverantör och det fungerade.
albin 1967, så då är ni flera då som fått tipset från er support angående Thunderbird.

leiake, jag läste senioritas problem, men min bekant hade inga problem med att ladda hem eller få det på svenska, då är bekantingen i alla fall 77 år! Bra gjort va? Sen behöver du inte skrika åt mej!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem