Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Komma in på expressen sida ?

Komma in på expressen sida ?

Jag har under några dagar haft problem me att komma in på Expressens sida , är det nån annan som upplevt samma sak ?? kommer in kanske 1 eller 2 gånger om dan å då är det väldigt segt

Tack på förhand
Antal svar på detta inlägg: 7
Inga problem att komma in på Expressen, både IE och FF funkar, AB segare än EX på min dator.

xyz.
Hos mig är det tvärtom *S* EX är segare än AB , det är konstigt för så har det inte varit förrut har alltid varit snabbt hos mig Hmm å nu är det nästan omöjligt att komma in
Tack för svaret
Inga problem med Expressen. F ö läser jag alltid båda tidningarna och slipper köpa eländet!
Annons
Båda är sega hos mig, de har ploppat upp fort som f-n innan hmmmm...
Kör lite diskrensning,adaware,cc cleaner osw..
Grejen är att om du rensar med ccleaner så tar du bort filer som gör det snabbare för webläsaren att ladda sidor. Eftersom den tar bort Temporära Internet filer och cookies. Fast det rör sig nog om en millisek ;)
På vissa sidor hinner man se hur mycket man ska ladda in för att sidan ska visas till 100%. Det gör du nere till vänster i webfönstret

Men expressen kan vara seg pga av överbelastning av deras server, plus att de har mycket reklam å annat som är tungt att ladda upp.
Men vad vet jag?
Det är ju just det att för bara några dagar sen så gick det hur snabbt som helst AB kommer jag in på som förr ( den har alltid varit lite seg hos mig ) men Expressen kan jag vissa tider inte komma in på alls , jag ser bara reklamen som är högst uppe men på själva sidan är det tomt å hur länge jag än väntar så förblir det så , jag stänger ner sidan å försöker igen men det brukar inte fungera får vänta ca en timma eller så som igår kväll så gick det inte alls :( , jag får väl köra diskrensning å ccleaner, adaware kör jag varje dag då jag är inne på sidor där man kan få lite lustigheter hem *S*
Tack för svaren


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem