Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Fel plasering av share folder

Fel plasering av share folder

Hmm det kan hända att jag har stavat fel , men iaf så är det så att jag har ett program för att ladda ner musik ( även annat) men det är mest musik jag laddar ner ( lagligt) !

Nu är det så att det är en folder som man har för att dela med sig , min har laggt sig i " mina dokument" å det va ju inte riktigt meningen , vet inte om jag va för snabb för att bocka för saker å ting eller om det va ett val av programet iaf så är det så att jag har lite andra saker där som är privata som jag inte vill att andra ska komma åt , det är inga konstigheter bara sånt som är mitt Så att säga . Hur kan jag fixa detta allså att det jag vill dela med mig blir tillgänligt men inte det som ät privat ? jag har textat några alternativ men det verkar inte fungera kan ju bero på programet , men hur kan jag få den att förstå att hela min mapp inte är tillgänlig ?
Tack på förhand
Antal svar på detta inlägg: 6
Det är lättare att få hjälp om man skriver VAD det är för program, eftersom det finns en hel del program och alla har olika inställningar.

Men jag gör ett försök, skjuter alltså i blindo

I inställningar ska det finnas ett val där du kan ändra VART du vill att dina nedladdningar ska hamna. Det ska gå att ändra innan du connectar mot, vad det nu är du laddar i från.
Det står då i programet
C:\Documents and Settings\ditt namn\Mina dokument\sharefolder
och vid sidan kanske det finns en rull list där du kan välja vart du vill lägga dina nerladdningar.

Som sagt, skjuter i blindo då jag inte vet vad du använder för program
Det är bara ändra sökvägen till den katalog du vill dela ut. Så är det fixat sedan och det gör du på sökvägen där i menyn som du har framför dig. och är det inte i menyn där så gör du det på ett annat ställe.
Det är Limewire , ok jag ska testa dom altrenativen
Tackar
Annons
LimeWire innehåller väl inte mycket lagligt? eller har de något filter som plockar bort allting förutom Creative Commons musik som delas där? Hur nu det skulle funka (praktisk skulle det inte funka).
Ingen aning men vi har PRO den ska tydligen va laglig då man betalar för det eller så är det bara bluff :P

Iaf så lutar det åt att jag tar bort den då jag tycker att den är mysko *S*
Nu känner jag mig riktigt dum det är bara för att man ska få en snabbare nerladdning som man betalar inte ett dugg laglig , tar bort den me en gång

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem