Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

IE 7

IE 7

Försökte installera IE 7 i dag men det visade sig vara totalt omöjligt, installationen slutförs inte och så får man upp en beskrivning där man kan felsöka och så får man en del information om hur man skall gå till väga. Man skall gå in och möblera om i registret och dom är mycket noga med att poängtera att man gör det på eget ansvar.
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3

Kul att du kom igång Vargo
...eller varför inte Netscape ,senaste versionen. 0,0 problem
Hej alla och en GOD FORTSÄTTNING på helgerna.
Jag har problem med IE7 när jag öppnar webbläsaren, jag måste alltid klicka på "fyrkanten" uppe i högra hörnet för att få hela fönstret att visa sig. Har råkat ut för detta också i den gamla webbläsaren men då kunde man dra lite i hörnen så kom IE ihåg det. Vad göra?
Annons
det är samma funktion nu att IE7 kommer ihåg hur storleken var när du stänger ned den
Nä, tyvärr gör det inte det, i alla fall inte hos lilla mig. Har ju givetvis försökt att göra samma här som i den äldre webbläsaren, men icke.....
Startsidan med IS öppnar riktigt, men så fort jag klickar på en länk, t ex aftonbladet, så öppnas den i en ruta som är c:a 1/4 av normal storlek.
Öppna ett fönster, dra ut fönstren till önskad strl , stäng fönster och upprepa ngr ggr, därefter ska länkar öppnas i den strl du drog ut dem till.
Funkar ialla fall för mig
Nu, äntligen. Det var som du sa Huckleberry, fick hålla på ett antal gånger för att det skulle funka. I och för sig en massa mer gånger än tidigare webbläsare, men skit samma, nu funkar det i alla fall. Tack så mycket för att du inte fick mig att ge upp, pust.....

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem