Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Knepigt fel ??????

Knepigt fel ??????

Nu har jag råkat ut för nånting knepigt och jag kan inte hitta några fel.
När jag klickar på skrivbordsikonerna min dator, papperskorgen och mina nätverksplatser försvinner allt utom skrivbordsbilden men inget händer
likadant om jag klickar på mina dokument mina bilder mm det är bara dom funktionerna som blivit så helt plötsligt kan komma åt allt genom programhanterarenmen inte på något annat sätt, va kan de va ????
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Ursäkta om de va nån som tog illa vid sig av mitt inlägg, det var inte illa menat, jag hittade felet till slut det var en felaktig drivrutin till ett komplicerat tangentbord, det gick inte med återställning eller reparation, det blev en nyinstallation, men hjärtligt tack för era förslag speciellt till dig Göcke du har alltid fräscha ideer som har hjälpt mig många gånger.
Tackar Tackar
Novisen
Nä du Emans det är en helt annan burk det så du har nog mixat problemen men annars var det ju ganska vaket
ohoho.. men du håller på med komplicerade saker för att vara novis....
Annons
Novisen , tror inte att vi tar illa up. men det var lite tunnsått med feedback
och att bara sitta och rabbla möjliga felorsaker löser ju inte problemen.
Du satt ju inne med hela lösningen förmodligen redan när du skrev tråden.

Det skulle vara intresant att få reda på vilket tangentbord det var som strulade och varför det inte går att få i gång det utan att installera om.
om det är en noname dator eller märkes dator osv,
det kan ju rädda någon annan från att hamna i samma sitts.

du är ju tekniker så jag räknar med att du kan delge oss detta.

Annars så skall ni ha ett Gott slut på 2006 och ett Gott Nytt 2007
/göcke
Vill önska alla här ett riktigt GOTT NYTT ÅR & En god fortsättning.
Novisen , du följde inte upp min fråga?
jag är nyfiken
Ursäkta Göcke men jag har alldrig sett tangentbordet själv men enligt kompisen var det någon form av redigeringsbord inbyggt han hade köpt det i USA. Han tyckte det var lite för komplicerat och svårarbetat så han hade avinstallerat drivrutinerna men tydligen på fel sätt, det fattades en del filer i Windows som bara gick att återinstallera genom en nyinstallation tydligen, men allt har ju löst sig den här gången oxså, jag vill passa på å tacka för all er hjälp här på forumet, snabbare proffs får man leta efter.
M.V.H.
Novisen
Det är okey Novisen, jag är alltid nyfiken när det strular till det.

Jag har inte slutat att förundras över hur många konstiga fel
man kan få i windows värden.
Hej Prova och gör en systemåterställning. Det skulle kunna hjälpa.
Tjing Ewelina

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem