Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Byta hemsida

Byta hemsida

Med stor möda och släktingars oändiga tålamod har jag lyckats få till en hemsida som innehåller ungefär det jag vill. Den finns på min operatörs plats och jag har använt mig av FrontPage som verktyg. Krångligt och omständigt.

Nu har jag dock hittat (tack vare henke9 63 här på Forumet) ett nytt enkelt verktyg för att hålla hemsidan vid liv.

Nu till frågan: Hur överför jag informationen från ´gamla´ hemsidan till min nya? Kopiera är ju enkelt, men vad händer om jag släcker ner den gamla? Tappar då nya sidan den information som jag ville ha kvar?
Antal svar på detta inlägg: 3
Grått Nytt Hår till alla på IS-Forumet
Inte bara grått nytt hår har jag, det har försvunnit en del också. Får önska dig ett Gott Nytt År själv ett gott nytt hår. Till ämnet: För min del bytte jag både program och datorsystem. Det blev till att göra om allt från början.
Men hav tröst, det finns säkert någon eller några som kan och vet hur det bästa sättet är. Mitt var nog det jobbigaste./
Nytt grått hår även här men det känns bli ännu mera av den varan då jag försöker fatta vad Myran egentligen frågar om.
Kan du försöka förtydliga vad du funderar på så ska jag försöka hjälpa dig

Gott Nytt År till er alla

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem