Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Fel vid sökning i forumet

Fel vid sökning i forumet

När jag försöker söka bland gamla trådar på IS, så får jag följande meddelande.

You have an error in your SQL syntax, check the manual that corresponds to your My SQL serverfor the right syntax to use near like%% and categori- Slask Order By idDesc at line one.

Min engelska är god, men sådana har facktermer är för mig att likna vid hebreiska. Kan någon tala om för mig, total novis inom ämnet, vad jag har för fel på min dator, kan det ha att göra med att jag hela tiden måste trycka på "refreshknappen", för att få uppdaterade sidor.

Tacksam om eventuellt svar kan vara skrivet så att en nybörjare klarar av det, mina kunskaper är som sagt minimala.

Tack
Antal svar på detta inlägg: 7
Blir det samma resultat oavsett vad du söker efter?

Första sökningen går bra, när jag sedan trycker på 2 o.s.v så får jag detta meddelande, oavsett vilket ämne jag söker på!
funkar er sökning nu?
Annons
Tyvärr inte, själv tror jag det ligger i att jag måste uppdatera allting för att inte få gamla sidor, men vad det är för fel vet inte jag, tog bort alla Cookies igår, men det hjälpte inte!
Beroende på vilken läsare du har så ta bort även historiken tidigare osv
Jag försöker återskapa felet men lyckas inte. Kan du säga vad du söker på och vilken typ av sökning du väljer?
Använder du IE7 eller nåt annat?
Daniel. Provade nu på morgonen igen, och se nu fungerar det. Men mitt andra problem kvarstår, att ingenting är uppdaterat när jag går in på sådana sidor, jag får alltiid numera trycka på refresh knappen, har du någon lösning på det problemet!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem