Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Ljudproblem i min musik

Ljudproblem i min musik

När jag går in i min musik så hörs plötsligt bara ljud från ena högtalaren trots att båda fungerar. När jag går in på tex. webb-tv eller spel eller annat så kommer det ljud från båda högtalarna, problemet verkar vara i min musik. Snälla någon som har lösningen?
Antal svar på detta inlägg: 5
För att förtydliga min inlägg om ljudproblem. Min son som är 5 år gillar att lyssna på musik i datorn. Han var lite på bushumör igår och verkar ha tryckt och klickat hej vilt varpå felet uppstod. Vi använder Windows media player 10 när vi lyssnar på låtar i min musik. Kan det ha hänt något med mediaspelaren? Kan det hjälpa att hämta en ny version? Finns det ingen som vill engagera sig i mitt lilla problem
eftersom du har ljud i dina högtalare så ta och titta på ljudinställningarna i
när du spelar de filer som är konstiga.

Det är ju mer logiskt att din son har mixtrat med inställningarna utan att veta om det än att ha kvaddat ett helt program , eller datorn.
Göcke; tack för ditt engagemang. Vilka ljudinställningar ska jag kolla i? (ett ord har fallit bort i ditt inlägg) Jag har kollat balansen och alla såna enkla felsökningar. Men felet verkar bara vara när jag spelar upp mp3-filer som finns lagrade i min musik-mapp och som spelas upp av MP10. Kan det hjälpa om jag hämtar nya versionen av MP 11:an?
Annons
den avancerade ljudkontrollen , föll bort, det är sånt som händer mellan jobben.

du kan ju testa med att lägga ljudfilen i en annan mapp?
men jag tror inte det har med mappen/mapparna att göra.

har du någon annan spelare installerad som kan spela mp3 så testa med den oxo
kontrollpanelen, ljud mm

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem