Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Outlook 2003

Outlook 2003

Går det att ändra så att all INKOMMANDE mail visas HTML-format automatiskt, nu visas min mail oformaterat. Nu så måste jag gå via Redigera, sen Format/HTML på varje Inkommannde mail om det ska visas i HTML-format. Har försökkt med HGjälpmenyn, Men får ingen hjälp där.
Jonny
Antal svar på detta inlägg: 6
Kan du inte välja i Verktyg, Alternativ och fliken Epost format sen där det står Skriv meddelande i format ändrar du till html.
jag har Gjort det, Det är ju bara skrivna mail, inte INKOMMANDE som blir HTML-format. (Jag tycker det är jobbigt att läsa mailen i oformaterat)

Jonny
Jag tror inte att det går att ändar inkommande brev utan det får dom som skickar till dig ändra.
Annons
Jag tror som Gatekeeper att du ej kan få den att ändra på ett inkommande brev, det beror ju hur de har ställt att deras mail skall gå iväg som...
Brinken om du tänker på att du skriver ett vanligt brev till någon. Vem skall då kunna ändra det på vägen. Brevbäraren????

Brinken du måste "tinken" He,he.

P.s Jag gick på det och tänkte länge, men tji!!

Gatekeeper du får en eloge.
Tidigare fick mailen i HTML-format,men nu får jag de i ofomaterat format, men tydligen aå har skickarna bestämtsig för att skicka oformaterat. Jag gjorde en total återställning av min dator för ett par veckor sen. (Den hade fryst på startsidan. sen dess har mycket krånglat, (inte varit som tidigare). Jonny

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem