Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Köra Ad-Aware och Super anti spyw

Köra Ad-Aware och Super anti spyw

Kan man köra dom 2 progremen ? jag har för mig att vissa program inte fungerar ihop , jag har Ad-Aware .SE Personal.
Tack på förhand
Antal svar på detta inlägg: 9
Du behöver väl inte köra dom samtidigt? Var för sig funkar det bra...
Jo det klart jag inte menade ihop *S* nä men jag vet att jag hade för några år sen Ad-Aware å laddade ner Seart and destroy å nåt hände så dom krashade , å jag körde inte dom sammtidigt men nån sa då att vissa program inte trivs ihop så att säga .

Hoppas man kan förstå lite bättre nu vad jag menar
Bea , det kan hända att vissa program upfattar varandra som ogräs.
i den grupp av hjälp program du nämner.
Det enda raka är att testa dem, med att ha dem installerade samtidigt.
och vara observant på loggarna om de gnäller på varandra.
du får förmodligen vid något tillfälle en varning om problemen så att du kan rätta till rensningarna. med att manuellt välja bort en del.
Annons
Ok då förstår jag , det va just nåt sånt jag minndes ..

Tack så mycke för svaren å hjälpen :)
Jag har alla de här installerat och alla har fungerat och inte stört varandra.

Ad-Aware.SE Personal

Pestpatrol

Spybot-Search&Destroy

Superantispyware

Defen
der
Hmm konstigt att AD-Aware och search and destroy inte fungerade hos mig , men det är en gammal historia nu *S*

Kan va bra för andra att kunna se vad som går ihop men att det även kan köra ihop sig så att säga ..

Egentligen finns det väl ingen större anledning att köra flera samtidigt. Jag brukade köra ad-aware tidigare för att många talar väl om det och det är lättförståeligt. Dock tyckte jag att datorn betedde sig lite underligt trots att jag hade sökt igenom den.
Avinstallerade ad-aware och lade in superantispyware och det hittade genast en massa grejer som ad-aware hade missat.
Alla de här programmen hittar väldigt olika saker.Ad-aware verkar koncentrera sig till harmlösa cookies. Men det är klart det skulle ju räcka med en bra program. Själv blev jag lite fundersamt igår när jag skannade datorn med F-secure,den hittade bara en farlig fil som den ville sätta i karatän och filen var länken till Aftonbladet i favoritmappen .
Mmm ja man tycker att ett borde räcka men jag börjar faktisk oxå tvivla lite på Ad-Aware, nån som testat Ashampoo Antispyware ? jag har den på Cdn från PC för alla men känner inte till programet ..

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem