Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Vem eller vilka kan man lita på?

Vem eller vilka kan man lita på?

Jag har nu nästan fulla datorn med säkerhetsverktyg, men vilka kan man lita på. Ett exempel jag har ett gratisprogram som heter cc cleaner, ett registerprogram som heter registry mechanic och ett annat som heter search and destroy. Dessa verkar fungera alldeles utmärkt ända tills jag hittade ett program som heter fri fix. Detta program hittade hela 185 fel i min dator. Programmet kunde fixa 50 av dem, men därefter måste man köpa programmet om man vill ha övriga fel fixade. Ni som kan detta med datorer hur skall man kunna lita på vad som är rätt och vad som bara är försäljningstricks. När jag kör windows defender så får jag upp att min dator fungerar felfritt. Ja denna virituella värld fylld av egendomligheter som blir allt flera desto mera tekniken går framåt och jag som i min enfald trodde det skulle bli enklare!
Avslutningsvis är det någon som har ett eller några bra tips på hur många säkerhetsvertyg som behövs egentligen.
Antal svar på detta inlägg: 1
Vilma, Registry Mechanic vill bara ha pengar man kan kalla det för ren bluff, om du har virusprogram, C Cleaner, Spybot searts & destroy så klarar du dig, jag kör C Cleaner och Super antispyware och klarar mig med det har aldrig haft några problem med min dator, surfa lugnt och med förstånd.
Lycka till.

xyz.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem