Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Incredimail och öppning av länkar

Incredimail och öppning av länkar

Jag har increditmail som e-postläsare. Men varför kan jag inte öppna länkar i breven t.ex "klicka här" Har någon samma problem som jag? Anna
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Akta dig för Incredimail det är inte att lita på, svårt att ta bort mm, ett spyware program med andra ord.
Jag har haft incredimail i ca 4 år och aldrig haft några problem med det,och det är inget spywareprogram enligt mitt antispywareprogram..
Att det inte går att öppna länkar beror troligen på inställningar i internet explorer,klicka på hjälpmenyn i incredimail och sedan "vanliga frågor-svar" så står det hur man ska göra.
Har haft Incredimail i många år och det har fungerat jättebra hela tiden. Men vet inte hur du ska lösa ditt problem annfors..tyvärr.

Till xyz:

Var snäll och förklara lite mera vad du tycker Incredimail är så dåligt?
Annons
xyz ... Varför tror du att Incredimail är ett ( vad du kallar ) spionprogram ? Har du några som helst belägg för ditt påstående överhuvudtaget ? Jag ( liksom många ) använder mig utav Incredimail och jag har aldrig haft några som helst bekymmer ...

Så , xyz , har du några konkreta bevis för ditt påstående så skulle jag mycket gärna vilja höra dessa
Tack för alla svar. Jag har haft increditmail i många år och det har funkat tills jag uppgraderade till Servicepack 2. Anna
Har haft incredimail i flera år även med sp2 inget krångel alls! Så du får förklara närmare xyz vad menar du?
Kan det bero på att jag använder Mozilla Firefox? När jag får brev som det finns en länk till en webplats och jag klickar på den då kommer jag bara till startsidan????
annfors jag tror inte det jag har firefox har inga problem men har du uppdaterat incredimail?
Jag har samma problem som du tar up. Det är ganska så synd tycker jag med .Jag har haft det i många år . Och jag har ej haft nåt problem med det som

Xyz tar up så går det bar att tar bort om man vill det .
Jag har också firefox,men när jag klickar på en länk öppnas den i explorer, du har inte lyckats avinstallera explorer?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem