Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Incredimail och öppning av länkar

Incredimail och öppning av länkar

Jag har increditmail som e-postläsare. Men varför kan jag inte öppna länkar i breven t.ex "klicka här" Har någon samma problem som jag? Anna
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Nu gjorde jag alla uppdateringan men det hjälpte inte.
Jag använder bara firefox och dit jag kommer när jag klickar på länk fast jag har inte tagit bort explorer.
annfors har du skräpfiltret på?det går nämligen in och stör jag har det inte på och det funkar
Annons
Var tar man bort skräpfiltret mrTaco?
Jo jag menar att programmet går inte att ta bort helt och hållet det lämnar kvar någon fil någonstans som är nästintill omöjlig att ta bort, så var det i alla fall för mig omformaterade hårddisken då försvann alla spår av programmet, jag har hört av andra att det är gratisversionen som gör detta bara för att de vill att man ska köpa IncredImail, det är min erfaren het iaf.

Mvh,xyz.
Gå in på verktyg välj alternativ välj säkerhet kolla på inställningar för skräpfilter eller inställningar för externabilder, inget ska vara förbockat där prova och lycka till
de flesta program som har
try before buy (testa innan ni köper), har någon typ av funktion som talar om att ni har en test funktion. det är den delen som ni inte kan ta bort så enkelt.
Men har troligtvis inget med annfors problem att göra.
testa mrTACO´s förslag istället
Det enda problem Incredimail har är att de hela tiden blir baktalade som spionprogram mm. Jag använde det själv under många år utan några problem.

Här dementerar Incredimail själva anklagelserna:
http://www.incredimail.com/swedish/incredimail_safe.asp

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem