Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Telia serv problem

Telia serv problem

Som jag har skrivit tidigare ( igår) så fungerade inte outlooken , ja och inte förren idag så har det kommit information om det . Fy va dåligt av Telia ..i o f så stog det lite om det på deras hemsida men det va väldigt lite plus att det skulle va fixat snabbt , jo jo det har man ju märkt ..

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_15009023.asp" target="_blank">http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_15009023.asp

http://www.svd.se/
dynamiskt/inrikes/did_15009112.asp

Skriver det här bara för att det kan finnas andra som har problem och tror att det har med deras dator att göra vilket det då förmodligen inte gör .
Antal svar på detta inlägg: 8
Har samma bekymmer jag oxå...
och jag får problem med
att telias server inte kan verifiera mitt användarnamn ej heller mitt lösen....
så nog är det problem alltid...
var så säker....men jag såg notisen redan igår att Telia hade problem med
e-mailen....

Hoppas de kommer igång snart, annars lär de väl anställa mer kunnig personal...

På deras egna hemsida, om man går till just den delen med att vilja
ha hjälp med fel,
så kan man läsa där att det är problem med att både hämta och skicka e-post i hela landet och att felavhjälpning pågår....

Vi får hålla tummarna för dem...

GLAD PÅSK..

och att vi alla kan hjälpa dem genom att inte utnyttja våra outlook för mail utan kan hålla oss till andra ställen, såsom hotmail, yahoo etc.
Det är just samma problem här , det som irriterar mig mest är att jag har Telias supportassistent och den felsökte många gånger innan den gick till startsidan där det stog att dom hade problem , tycker att det är en sån sak som den borde märkt med en gång .. man betalar ju för den och det känns som en mycke onödig kostnad om den inte fungerar som den borde utan det är lika bra att gå in på Telias sida och se om det står nåt . Nå ja nu har jag väl klagat färdigt .

Dags att börja me Påsk middan
lite dumt att anställa mer personal , om det är hårdvarufel.

man kan ju inte ha 10 man för att hålla i en hårdvara.

och bara en sådan sak som att återta backupper tar tid.
om det skulle behövas.

kan ni hålla er till tåls, så får ni reda på vad som officiellt var felet också.

tills dess så ha en Glad Påsk
Annons
Jo då visst får man ha tålamod *L* synd bara att det skulle hända under Påskhelgen .

Man kan ju oxå fixa en web mail som hotmail yahoo eller gmail

Då slipper man telias server problem...

Glad påsk på er alla
Hej alla Teliakunder. På Ekot i radion sas det att problmet skulle vara löst på Måndag.
Hoppas att ni ändå för en Glad Påsk
Jag har min epost på Yahoo och Spray. Så jag drabbas inte på det viset. Däremot kan jag inte ladda mitt Telia refill-kort via Telias hemsida som jag brukar. Jag kan inte heller administrera mina tjänster. Jag överlever tack vare mina övriga telefoner, men visst är det tråkigt och många drabbas mycket värre än jag. Detta är dock den värld vi lever - helt uppbyggd på elektricitet och elektronik.

Johan (rätt glad ändå)
Hej , nu fungerar outlooken hos mig , man får hoppas på att det förblir så .

Jag läste på text Tv att det skulle va åtgärdat nu men kan va lite problem me ankommande post i o m att det är ganska många som har stått på väntelistan

Ha en bra dag

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem