Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Reg Cleaner

Reg Cleaner

Någon som testat Tweak reg cleaner som Expressen skriver om idag
och om det är riskfritt och om det gör någon nytta
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Ingen som känner till något om detta program
Det fungerar bra...kör man som Beginner så är det riskfritt.
Fast du bör ju också veta vad du plockar bort.
Kommer ju mycket skräp med när man tar hem nya program...och det tar detta bort...
Skulle istället rekomendera NOD32 nod32 från eset.se eller eset.com
Tar bort allt som är skadligt
Annons
NOD32 är väl ett antivirusprogram? och har väl inget med registren att göra..?
Jag köpte Tweak reg cleaner för drygt ett år sedan och använt det otaliga gånger utan problem. I den nya versionen finns även Registry Defragmenter som jag även har använt utan problem.
Jag kan rekommendera det programmet.
Jag har inte provat Tweak reg cleaner. Däremot är jag ett fan av bra freeware och kan rekommendera ccleaner för att rensa i registret. Det funkar alldeles utmärkt.
Kanske är det någon som provat båda dessa program och märkt någon skillnad?
registry mechanic är ett bra program som vunnit flera priser. de har jag använt i åratal o aldrig ställt till problem för mig
Ricky !

Samma här!! Men det kostar ju en 150:-/år. Men det är det värt. Jag provade lite gratisprogram, som ccleaner. Men fick mycket trubbel. Då
jag har många sajter med cookies och kryptering och användarnamn.

Det är nog så att snålheten bedrar visheten. he,he
Leiake!
Så att du fick mycket tröbbel när du anväde CCcleaner, kolla kortet på länken, så kan du se hur du kan ha kvar dina cookies på dom sidor du vill ha kvar. http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/02849.jpg
Alternativ > cookies > välj vilka sidor du vill ha kvar.
Eller: Filstädning > Inställningar > Windows > ta bort hake vid cookies, så har du alla cookies kvar.

Och inte ett ord om snålhet/vishet!
Provade många såna program förr vilket allt som oftast innebar att burken tvärstannade o allt försvann.
Ska man hålla på med såna progran gäller det att som sagt veta vad man tar bort!!!
Det visste jag inte då!!!!!!!!!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem