Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Support Panda

Support Panda

Hej!
Är det någon där ute som har Panda Internet Security 2007? Har Ni då använt deras "support" via mail? Det är en support som inte är värd namnet. Dom svarar inte överhuvudtaget om det inte gäller köp av något slag.Har köpt deras säkerhetspaket över internet och då kom det minsann svar samma kväll! Men när det inte fungerade som det skulle och jag använde den s k supporten då var det tyst! Efter flera påstötningar kom det ett svar som inte hörde hemma i sammanhanget och "hjälper inte det så kan vi inget göra"! Detta hände för ett drygt år sen och för ca en månad sen dök det upp en annan sak som jag ville ha hjälp med. Efter två försök och flera veckors väntan är det väl bara att ge upp. Dom svarar inte!!!

Är det bara jag som har såna erfarenheter,eller finns det fler?

viktor
Antal svar på detta inlägg: 1
Jag körde tidigare Panda i flera år.
I början när Panda var nytt i Sverige, så var deras support toppen och supersnabb. Jag märket dock precis som du, att nu på senare år, så tar det lång tid att få svar.
Nu har jag inte någon erfarenhet av något annat liknande bolags support, så jag kan inte säga om de är mycket sämre än de andra.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem