Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Silent Hunter 4 Problem

Silent Hunter 4 Problem

Hej,

Försöker få spelet Silent Hunter 4 Wolves of the Pacific att fungera på min dator...

Jag har gjort såhär:

- Laddade ner Silent.Hunter.4.Wolves.of.the.Pacific-ViTALiTY
- Applicerar crack v.1.00
- När jag ska starta helt svart skärm. Efter ca. 2 min startar skärmen om och jag får en blåskärm. Blåskärmen försvinner fort så jag hinner inte läsa, men nått fel är det med nvdisp.dll (tror jag)
Jag känner igen den blåskärmen från tidigare spelfel...sen startar datorn om.
- Uppdaterar spelet till 1.02 (nyaste uppdaterng) och applicerar ny crack.
- Kollar om det finns ny uppdatering till min skärm med det finns det inte (Samsung 730bf)
- Uppdaterar grafikkort drivrutin till 93.71
- Startar spelet och skärmen flimmrar mellan de program jag har igång (explorer). Testar en gån till utan några program öppna, men allt är bara svart. Kommer dock åt task manager och kan stänga ner processen. Datorn är SEEG.

Har sökt lite men det verkar som ingen har haft liknande problem. För alla andra verkar den funka helt problemfritt.

Har någon någon idé?
Antal svar på detta inlägg: 5
Som sagt så känner jag blåskärmen sen tidigare, men det var längesen det. Problemet uppstod då jag uppdaterade till en nyare drivrutin till grafikkortet (Nvidia 6600) så jag har alltid kört med den gamla jag fick med då jag köpte datorn.
Det kan vara så otroligt mycket förändringar i din version mot en icke piratkopia så det går inte att supporta dig på den.
hepp,

grejen är ju den att alla spel brukar ju fungera
Jag har ju även uppdaterat versionen och lagt nytt crack, så det e ju väldigt konstigt att det inte fungerar :/

Visst har jag haft problem förr men då har jag inte delat problemet helt ensam utan har kunnat fixa det bara genom googla....
Annons
Ett tips är köp spelet om du vill att det ska funka.
Är du skön eller, köper aldrig mina spel...
bara loosers som gör sånt

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem