Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Hotmail ligger nere

Hotmail ligger nere

Undrar vad det kan vara. Flera timmar. Servern är kass. Men bara vissa konton, däribland mitt. Man saknar inte "kossan" förrän båset är tomt.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Ja det verkar va nåt strul men jag undrar om inte det kan ha att göra med att dom har ändrat mailboxarna , du vet barnsjukdomar som det så fint heter när man har fixat nya grejer *S*

Har du Telia ? för det kan ju ha me leverantören att göra oxå min kompis har comhem och hon hade problem me Hotmailen för några dagar sen hon kunnde inte logga in på MSN överhuvutaget .

Hoppas det löser sig snart :)
Nu var det löst. Så bra!!!
Va bra *L*

vet du vad felet va ? nyfiken i fall man skulle få nåt problem .
Annons
Servern med mitt och vissa andras konton var kass. Det är inget vi kan göra något åt. Det är bara att vänta.

Men man lär ju sig att inte skicka något viktigt. Då är telefonen det enda rätta. E-mail är bara på skoj.
Vem fasen använder Hotmail idag?

EZ
Ok men det va ju bra att det löste sig , jo det är allt sant men man kan använda outlook för viktigare saker och bägera kvitto så att man kan va säker på att det har blivit läst , men visst när det inte fungerar så försvinner mailen eller kommer fram långt senare och det är ju inte så kul .

Telefonen är en väldigt bra sak :)
Ett strå vassare är texttelefonen ,men det är ju förstås bara vi hörselskadade som har det . Men det är en underbar uppfinning.
EZ!!

Göcke har så passa dig så du inte blir avstängd.

Jag förstår att du hänsyftar på G-mail. Det har jag givetvis oxå. Sambandet med Google toolbar och G-mail är så intimt förknippat. Man måste ha det!!

P.S. När man tittar på din profil så har du ingen mail. Stackars dig.!!!
Hmm om man använder messenger så har man väl hotmail det går väl liksom hand i hand ( tror jag ) sen är det väl kul att ha en massa olika mail adresser det är ju gratis så varför inte utnyttga det *S* vissa communitys som jag är medlem i får man automatisk mailbox men jag använder dom inte det blir heltklart för många
den ena mailformen utesluter väl inte den andra.
de har ju sina begränsningar och fördelar alla formerna.
och ligger servern nere så har alla formerna sina problem.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem