Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Popup killer

Popup killer

Hej, Tänkte ta reda på vilket popup killer program som är det bästa. Skulle ni vara så snälla och skriva vilket ni tycker bäst om. Jag kör med 100% popup and flash killer och tycker inte detta är så jättebra. Hade ett tidigare innan ominstallation som var superbra men kommer ej ihåg vad det hette. Man hade en vit ikon i aktivitetsfältet som man kunde dubbelklicka på för att inaktivera resp. aktivera. Vet någon vad detta heter så skriv gärna det.

/Johan
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Kan ju va ett progg som heter Anti Tracer..har en inbyggd popupkiller som går å konfigga..+ en del andra funktioner du hör det på namnet.
Tror du menar en pop up killer från: www.panicware.com
Den är gratis. Och bra.
Varför inte använda msn´s Vertygslåda där finns en popupstopper som é bra....kostar inte nåt heller.
Annons
Jag använder Avant Browser istället för Internet explorer och den webbläsaren har en inbyggd popupblockering som man naturligtvis enkelt kan avvaktivera om man så vill. Avant Browser är egentligen ingen komplett webbläsare utan använder vissa delar av internet explorer. Det finns flera fördelar med denna webbläsare. Ex kan du enkelt ha flera fönster öppna samtidigt och ordna dem som du vill. Du kan även se till att du automatiks laddar in ett antal olika sidor varje gång du startar webbläsaren.
Webbläsaren är gratis http://www.avantbrowser.com
Go Mozilla Firebird istället!!! Inbyggd POP-Killer...

Funkar bra...

MVH,

M.Jinnai
"Tror du menar en pop up killer från: www.panicware.com
Den är gratis. Och bra."


Nej det var inte det programmet Anders men det var likt.
Jag har för mig att ikonen i aktivitetsfönstret var en vit kub men en bokstav i. Tror det var ett B när den var på och kanske ett A när den var avstängd?
Håller med Per om att avant browser e mycket bra om man vet vad man vill med en webläsare..tack för tipset Per :) kör den helt å hållet nu istället för internet explorer...ps den inbyggda popupblockern funkar supernice :))
kör med googlebar , riktigt bra tycker.
finns på www.toolbar.google.com

lycke till
Jag kör också googlebar. Samma här det funkar utmärkt, väldigt få irriterande popups som tar sig igenom, men släpper alla länkar till ny ruta. Mao. bätttre än alla andra program jag kört tidigare.
Finns ett kanonbra test på:
http://www.popup-killer-review.com/intelligent-popup-stop.htm

Jag anser att Antipopup for IE är den absolut bästa pop-up stopparen men AdBuster ligger inte långt efter...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem