Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Kolla din Telia räkning

Kolla din Telia räkning

Fick min senaste räkning från Telia igår gällande min Internet.

Tyckte den var något högre än vanligt, så jag kollade på baksidan på specifikationen, och allra högst upp på den stod där byte av abonnemang 300 kr.

Jag vet att jag inte hade bytt något, så jag ringde upp och påpekade förhållandet, och mannen i telefonen bara konstaterade att det var fel, och återbetalningen skulle ske på nästa räkning.

Undrar om jag någonsin hade fått de pengarna om jag inte observerat felet, att det sedan är en strunt summa egentligen, det är sin sak, men skulle detta drabba 1000 tals människor så blir det en del pengar i räntor till Telia, för att få pengarna tillbaka omgående det var helt omöjligt, nej de skall finnas på Telias konto i 3 månader.

Dåligt Telia!!!!!!!!
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

citat från dig Micke03:

"Ja, vad är existensminimum för dig. Idag avslutar jag en test på mig själv.

Förutsättningarna var att jag hade mat hemma, förutom t.ex mjölk o bröd. Alla räkningar är betalda, inga oförusedda utgifter.

Resultatet ser ut att stanna strax under 200 kr, just nu 198 kr, får jag inget besök av barnbarn idag som skall ha glass, så kommer det att bli slutresultat. "

I din situation är väl inte 300 någon struntsumma?
Joanna> Min läkare sa, efter en grundlig undersökning: Gå hem och sköt dej nu". Jag gick hem, men inte fasiken sköt jag mej, det gör ju ont.....
oj det spårade visst ur här med.............. kul

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem