Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Bra och gratis anti-spyware

Bra och gratis anti-spyware

Någon som har ett bra förslag på ett anti-spyware-program? Just nu kör jag AVG,men det verkar som det inte riktigt kommer överens med Panda Internet Security 2008! Panda varnar vid nästan varje start om att "Farlig åtgärd utförd!". Kanske inte bra att fortsätta använda AVG?

Ad-Aware fixar inte på långa vägar så mycket som AVG, men man kanske blir lurad på nått vis?
Antal svar på detta inlägg: 10
Om du söker här på forumet så ser du att anti-spywareprogram har diskuterats många gånger tidigare.

När du kör AVG så har du antagligen både antivirusprogram och antispywareprogram i det. Då kommer det inte överens med Panda eftersom båda vill söka efter virus och gärna ser varandra som virus.

Superantispyware är ett bra och gratis antispywareprogram som funkar bra tillsammans med antivirusprogram.
Har hittat ett som heter Spyware-Terminator ,som verkar trevligt. Ska prova det ett tag. Där gick det att dela på antivirus och anti-spyware. Då kanske det kommer överens med Panda också.
Spyware-Terminator fick ganksa dåligt betyg av PC Magazine
Annons
Det var PC-för alla som gjorde reklam för det. Olika tidningar har tydligen olika uppfattningar om samma program. Jag ska vänta och se vad det blir av det.
viktor!

Vår eminente moderator Telemundo, föreslog Superantispyware. Då hoppar du på ett annat program som verkar trevligt. Akta dig för sådant. He,he!!

www.superantispyware.com/ -

Detta program hittade 82 spyware. Men säg att 10% var( farliga). Det var cookies. Vad är farligt. 6 är farligt. Men sju är värre!! He,he!!
Kör ETT program i taget!!!
Leiake cookies är inte farliga
Jag kör superantispyware och det är ett mkt bra program.. Samarbetar fint med antivirusprogram o hittar´mkt "skräp".
T.om cookies.. De e ju inte farliga men kan va irriterande.
Annars kan jag rekommendera Trojan Hunter. Den letar trojaner, spyware o adware.
GRATIS.... Jag tycker att man i.o.f. (är värt pengarna(ca 500) kan betala för ett BRA antivirusprogram! Själv har jag Telia/F-secure, som funkar bra. Men smaken är olika. Har testat Norton-men det sög... kraft ur min dator. Men det finns säkert fler tips i detta UTMÄRKTA forum.
Superantispyware är klockrent.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem