Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Firefox och hitta?

Firefox och hitta?

Använder Firefox som funkar bra,men...Är ofta inne på Blocket och tittar och vid de flesta annonser står det "Visa på karta/satellit". Klickar på det och kommer till "hitta" som ska visa på ett ungefär var annonsören finns (postnummer). I 2 fall av 4 stoppar hitta utan att ha kommit ens halvvägs! Som en följd av det så hänger sig även Firefox och man får börja om från början. Antagligen någon grej som jag har missat i inställningarna, men VAD? Har XP Home med SP2, Panda Internet Security 2008 och har installerat Spyware Terminator,men hitta-problemen började före det.
Antal svar på detta inlägg: 8
hviktor , har du någon länk vi kan testa själva, javastödet???
Har kört IE7 nu en timme och provat denna grej och fungerade till 100%! Hitta är nog allergisk mot räven (Firefox)?
hviktor, jag har testa Firefox i 4 timmar på hitta.se och det har aldrig krånglat. Du har säkert några inställningar som står fel.
Det skulle vara intresant med en tips som inte fungerar så vi kan testa.
Annons
Göcke: vad vill du ha? Och hur gör jag det? (kan inte så väldigt mycke om datorer)
hviktor!!

Avinstallera Firefox. Sedan kör du en ny installation av densamma , så är saken klar.

Angående hitta.se så är angivelsen inte att lita på. Tittade på min gamla bondgård.
Det är ingen som hittar dit. Dom missade på flera kilometer. He,he!!
hviktor , du har väl en adress som du söker på som du har problem med.
ge oss den och skriv ned hur du gör
http://www.blocket.se/vi/13811688.htm?ca=15_s
Klickar på "Visa på karta/satellit" och där är det stopp,kommer till hitta men det blir inget mer. Den där lilla grejen i övre högra hörnet slutar snurra och sen är allt låst.
Men jag ska testa det med av-och ominstallation med Firefox.
Installerat om Firefox och då fungerade det,även den adressen ovan! Kanske,kanske problemet är löst?!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem