Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Hjälp med min dator tack!!

Hjälp med min dator tack!!

Hej!! alla!!
Jag behöver akut hjälp!!
Jag har lånat en barn cd till min son som jag tänkte kopiera till en egen cd!
Problemet är om jag kopierar den cd:n så blir det wma filer och då kan jag inte kopiera det från Nero till min cd!!
Plus är det någon som vet hur man ändrar att utföra automatiskt till att lägga till fler alternativ t.ex. nero när jag sätter i en ny skiva och den frågar vad som ska utföras!
Ps. Jag har Windows XP.
Jättetacksam för hjälp!!
Antal svar på detta inlägg: 3
Förstår inte varför riktigt vad en barn cd är? Är det spel eller en musik cd?

Varför göra så många steg är det inte bara starta nero och gra en cd kopiering? alltså en image fil som du sedan bränner ner, om du inte har en brännare och cd spelare i datorn då är det bara sätta in den dus ka kopiera i cdn och den andra i brännar och börja kopiera.

Rob!

Barn CD är mindre, än en vuxen CD.
Visste inte du det som är så på bettet.He,he
Tacksam för er hjälp!!
Jag har en cd brännare. och programmet nero. Problemet är när rutan kommer upp med vad jag ska utföra finns det bara Wmp, ej nero. Jag skulle gärna vilja kopiera musik barn cd till nero, men vet då ej hur jag gör??
Ang. gränssnittet- vet du hur man gör, för det är när låtarna redan dinns i wmp och när jag ska kopiera över dom till en tom cd som problemet uppstår??
Eller vet du hur man avinstallerar wmp och lägger till nero när rutan kommer upp vad man ska utföra??

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem