Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Till Bob!!

Till Bob!!

Hej! Bob.
Tacksam för din hjälp....
Jag har en cd brännare. och programmet nero. Problemet är när rutan kommer upp med vad jag ska utföra finns det bara Wmp, ej nero. Jag skulle gärna vilja kopiera musik barn cd till nero, men vet då ej hur jag gör??
Ang. gränssnittet- vet du hur man gör, för det är när låtarna redan dinns i wmp och när jag ska kopiera över dom till en tom cd som problemet uppstår??
Eller vet du hur man avinstallerar wmp och lägger till nero när rutan kommer upp vad man ska utföra
Antal svar på detta inlägg: 6
vad är det för ruta? är det den som kommer upp när man stoppar in en tom skiva?

Annars kan du alltid skaffa något CD-rip program som det finns en hel uppsjö av på nätet så du ripar låtarna till mp3 och sedan startar du bara nero och väljer att bränna en musik cd så konverterar nero själv låtarna från mp3 till rätt format. Läste just att du även kan rippa låtar till .wav format med nero. och det formatet klarar nero åxå att bränna.

Och är det så att du inte har den funktionen i nero så kan du alltid ladda hem en 30-dagars testversion från deras hemsida som har alla funktioner du behöver.
just den rutan!!
Men jag har nero version 5.5.8.2.
Kan jag inte använda det som det är, och läser in den skivan som jag vill kopiera till senare och lägga över det till den nu tomma skivan??
Jo det är prcis vad du gör om du rippar skivan i nero.
Men jag vet inte om version du ahr stöder det men ajg skulle tro det.

Då sparar den alla låtar på hårddisken, en låt på 5 min tar väl ca 50mb
Annons
Vad betyder ripa skivan i nero?? Vill du skriva en tydligare beskrivning?!
Det ät just det som är problemet, enda sättet jag kan spara låtarna är genom wmp som kommer upp i rutan?! Har du något tips?
japp du struntar helt i rutan och stänger ned den.

och startar nero och väljer att kopiera, eller vad det kan heta i programmet. har det inte här så jag vet inte vart det står eller vad som står.

Extrakt hette det iaf på deras sida.
Eller så går du in på neros hemsida och läser tutorialen som inns det borde vare det absolut enklaste.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem