Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Talböcker

Talböcker

Är det någon som lyssnar på talböcker? Om ni gör det, vad har ni för spelare. Min sambo vill ha en ipod eller liknande för att kunna lyssna på talböcker och musik under tågresor m.m. Någon som kan tipsa om en enkel och ra spelare? Det ska vara lätt att lägga in olika böcker och enkelt att sätta bokmärken m.m.
Antal svar på detta inlägg: 4
Jag köpte en iPod-kopia på tradera för ett halvår sedan. Import från Kina, 4 gb och möjlighet att se film på den också. Laddbar både från usb och via vägguttag, funkar perfekt. 400 pix, sprillans ny. Motsvarande iPod kostade väl då 1500 tror jag.
Glömde en sak. Se till att det är rejält minne i spelaren bara. Jag tycker minst 1 gb, 512mb räcker inte. Talböcker tar plats.
Låter billigt med 400 kr.Tror att vi behöver minst 4GB.Kollade på storleken på böckerna och en del verkar vara på 600 mb.
Ipod, Zune eller något annat märke?
Annons
Det är billigt. Om den håller vet jag inte än men med tanke på utvecklingen av produkter så känns det vettigare att lägga 400 än 1500. Min har funkat klanderfritt hela tiden. Skulle den haverera är det ju inte hela världen, 400 känns som man kan överleva.

Här är en likadan som jag köpte
http://www.tradera.com/4GB_MP3_MP4_spelare_FM_1_8_Skarm_SVART_fabrik
sny-auktion-53044470

Tror att i många fall behöver man inte stirra så mycket på märket. Inuti brukar det se ungefär likadant ut.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem