Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Spraymailstrul

Spraymailstrul

Jag har länge undrat om min spraymail strulat.
Jag har mailväxlat med flera olika och helt plötsligt har det upphört.

I dag fick jag reda på att det är något konstigt med min mail av en väldigt populär? person här inne på formet.

Jag undrar om det är fler än jag som har spraymail och som tycker att det strular och om ni vet någon lösning på detta poblem som jag inte vet så mycket om?
Antal svar på detta inlägg: 9
Jag har haft hotmail sen stenåldern. Mycket nöjd.!!

Göcke har Hotmail. Räcker det som jämnförelse.?
Jo jag har en hotmailadress också men det funkade inte med outlook express så då bytte jag till spray.

Vad hade du för operativsystem i början leiake?? win stone edition

Jag testade att skicka från hotmail nyss till spray och det funkar inte.
Jag väntar ju på vinnarmail från tradera ju.
personligen använder jag gmail...lär ha det till nästa istid...so far the best!!!!!!
Annons
WIN STONE EDITION. !!! Du är faktiskt roligast denna vecka!!

Jag och Göcke och han 80-åringen Seggre95 var först med denna mail.

Skulle vi använda å,ä,ö så fick vi hämta huggmejsel och slå in dom på tangentbordet. Det var stenhårt på den tiden.

Vissa naglar är blåsvarta fortfarande. He,he!!
patrikke , hamnar hotmail adresserna i spamkorgen hos dej på spraykontoto??
annars så är det bara att kontakta dem på spray och ösa lite ilska över problemet. De om några skall kunna se vad som händer ditt konto
Jag får inget meddelande alls.
Ska kontakta spray.
Så här står det på en sida hos spray: Vi har för närvarande en del förseningar i leveransen av mail. Vi beklagar detta och jobbar på att lösa det så snabbt som möjligt.

Vissa av våra kunder kan även uppleva problem med att POP-servern inte alltid svarar. Om du har detta problem ber vi dig kontakta oss och göra en felanmälan så att vi snabbare kan hitta ett samband mellan de som är drabbade och komma fram till vad problemet beror på.

Där är väl jag med då. håhåjaja.
Har hotmail igen nu.
Eftersom min granne har Spray så vet jag att det ofta är strul med deras e-post och ibland kan det ta veckor innan mailen ramlar in.
fick idagarna ett mail från en liten 8årig flicka i Österike,
som hade sänt ett grattis
till alla sina hotmailkontakter, innehållet var borta och en varning kom istället genom msn att inte vidarebefodra innehållet till fler bekanta.
eftersom hotmail måste stängas ned på grund av överbelastning.

det slår mig att vi inte har lärt oss så mycket under alla år som internet och mail konton har funnits, att sända mail till alla i en adressbok samtidigt
är och förblir en styggelse utav nåde.
inte nog med att vi förfasas av att få spam från oseriösa , så är vi tydligen
omedvetna om att vi är potentiella spammare vid våra högtider.

och sänder någon ett kjedjebrev med roliga figurer , så måste vi bara
sända det vidare till alla i kontaktlistan.

fundera på detta ett slag.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem