Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Outlook

Outlook

Jag får ofta ett meddelande att:
Outlook har stött på ett problem och måste avslutas.
Så har jag tre knappar att välja på
Skicka felrapport - Skicka inte - Felsök
Sedan stängs programet.
Tacksam för hjälp.
Antal svar på detta inlägg: 7
skickar du felrapport, kan du få tips tillbaka från microsoft om vad det är för problem, testar du felsök så kan du få svar där också.

Fönstert säger ju inte vad det är du har fått fel på. så utan någon typ av felkod, som man bör få om man skall gå vidare
Göcke,

sitter det virkelig folk på microsoft og svarer? Eller er det automatisk? (Jeg trodde bare de samlet info til statistikk eller noe.)

(Jeg klikker alltid på "ikke send", og hos meg er det som regel IE som må stenge. Men ikke nå, etter at jeg reinstallerte hele harddisken, nå "mår vi bra!)
Klickar alltid på send-knappen. Om man har tur så kan man få lite info om problemt.Självklart att det är ett automatiskt svar. Har personligen fått lite hjälp på detta sättet med ett s.k. stoppfel.
Annons
uffe_gus,

jeg har bare problemet når hele pc-en er håpløs. Enten fordi jeg har for lite minne, eller fordi det er kommet for mye tulleprogrammer som tar kapasitet. Så enten må noe stenges hele tiden, og jeg får den der "send" eller "ikke send". Eller så fungerer pc-en helt utmerket.

Poenget er at jeg vet selv hvorfor programmene stenges.
Hur mycket minne har datorn? Vad är "tulleprogrammer för något? Ber om ursäkt för min dåliga förståelse av dina norska ord.
tulleprogrammer är det det samma som medföljande program anniken?
eller är det program som automatstartar ( startar automatiskt vid datorstart ) eller är det program som går i bakgrunden som skydd.?

Här får man sig en duvning i norska hoppas jag.
*LOL* Beklager! "Tulleprogrammer" er vel en betegnelse min sønn bruker. Jeg tror han tenker på både medfølgende (men unødvendige) program, og program som (unødig) starter ved oppstart (datorstart). Eller ting man har fått 'när man vistas på olika websajter' 'typ reklamprogram' som man ikke vet at man har fått - en slags spam?

I det hele tatt - 'unødiga greier' (?)

Igjen, jeg er lei for at jeg blandet inn uttrykk som var vanskelig!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem