Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Hjälp med Ad-Aware 2007

Hjälp med Ad-Aware 2007

Har laddat ner den senaste versionen av Ad-Aware hade SE professinal föruut men det fungerar inte längre ( inte uppdateringar iaf) men den nya förstår jag mig inte på alls jag fattar inte vilka inställningar jag ska ha osv , när jag scanade igår och idag så fick jag en ruta om att det inte gick att ta bort Tracker coockis för det blev error .

Kan nån föklara på ren svenska hur jag ska gå till väga me Ad-Aware 2007 eller om det finns nånstans en svensk beskrivning så jag vet hur jag ska gå till väga me programet .

Tack på förhand .
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Hadde samma skumma prb..men bara fortsätta ladda ner uppdate..stänga av datorn..5-6 gånger,ladda ner uppdate varje gång.. så funkar det som det ska till sist..))kanske någon annan har ett annat tips men så gjorde jag,och det funkar nu problemfritt..Lycka till..
Menar du att du får uppdatera hela tiden ?? och är det Ad-Aware 2007 du menar ?? Ad - Aware . Se Perssonal försvann av sig själv när jag laddade ner 2007 för den andra är gamal nu( Ad - Aware . Se Perssonal ) är asså den gamla.
Pröva
http://www.superantispyware.com/ i stället. Har haft det ett tag och fungerar minst lika bra.
MVH
Lasse
Annons
Bea!

Avinstallera Ad-Aware och installera detta program i stället. Det finns på 51

språk. Givetvis svenska. Det är lättbegripligt.

http://se.pcthreat.com/spybot-search-and-destroy_se.html - 20k
är det bara lazze som kunde hjälpa till med Ad-Aware 2007 problemet
Jag får väl se om det hjälper med att den får uppdatera sig några gr , om inte det fungerar får jag väl ladda ner nåt av dom program ni har tipsat om .

>Göcke< Vet du kanske vad man kan göra eller vad problemet är ??
Bea , jag har inte Ad-Aware 2007 installerat på någon maskin ännu,
hade jag det så skulle jag tippsa dej om vad det är för problem.
och om jag även hade råkat ut för det problem som du gjort nu.
Okej tack ialla fall

Jag hoppas att jag kommer att komma på vad felet är :P
Hejsan! Jag har Ad-Aware 2007 och har inga problem alls med den, det är också bland de bästa utav alla städprogram dessutom, svårt att på rak arm förstå ditt problem Bea, men är det så att du har haft för bråttom kanske? När man ska köra web-update så klickar man ordenligt på update så man ser den runda blåa ringen, att den jobbar och sen söker ju den upp vilka nya man kan uppgradera med, när det är klart så kommer först upp en skylt som talar om att det man lyckats så långt, sen sekunder senare kommer det upp en ny skylt där det står Yes or No och då klickar man ju ja om man vill ha de senaste uppgraderingarna, efter det så dröjer det ibland rätt länge innan det blir klart, det ska ju Downloadas tills det är klart, då kommer Succesfuly skylt upp, så går det för mig utan problem, men en gång i början, så försökte jag klicka vidare efter att ha klickat på update först, men jag trodde ej datorn jobbade vidare, så jag ville scana smart då men då kom det upp en skylt som sa att den jobbar med det andra och sen låstes allt en stund tills jag klicka bort allt och gick in igen. Ta det lungt och kör din Ad-Aware för den e bra, bland de bästa. Lycka till!!
Superantispyware hittar faktiskt mer skräp än ad-aware...

Rekommenderas starkt!

/Zap

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem