Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

24 MB

24 MB

Jag är helt förstummad. Hade 8 MB. Blixtsnabbt!!

I ett anfall av att förnya mig,så beställde jag 24 MB av Telia. Man får prova i 6 månader gratis. Gud vad snälla dom är. Ha,ha!!

Det visar sig att att det är sämre fart på 24MB än 8 MB.

Detta är så bedrägligt att man "dånar". Är dom helt korkade på Telia? Bjuda ut något gratis som är sämre än det man har. Jag är så missnöjd så det ryker om det. Vad tror dom? Att jag skall behålla 24 MB som är sämre än 8 MB,och betala mer i månaden för något som är sämre.

Har sagt det förut. Allting är snart bluff och båg. När ett så stort bolag som
Telia nedlåter sig till detta bondfångeri. Ofattbart!!

Tyvärr har jag lovordat Telia i mina tidigare inlägg. Det ångrar jag idag.

Antal svar på detta inlägg: 4
leiake!!

Ta kontakt med telia, det måste vara något som är fel .

Min måg har 24MB och det är snabbt, han har oxå telia.. Själv har jag 8MB ,jag tycker att det är ok!
Leiake!

Är du säker på att telia klara av att leverera 24MB????

Det får inte vara längre än 4,5 km till basstationen, är det längre blir det högst 8MB.

Själv har jag 4,8km, går ej mer än 8mb!!

Men ändå får jag erbjudning om att uppgardera till 24MB.

Skämta dom med oss??
Thomas2!

Jag har Telia Digital-TV. Då blir det så konstigt. Dom sänker farten på ditt bredband när du vill titta på TV om du har 24 MB.

Har du 8 MB så påverkas du inte av detta fenomen.

Dom vill att jag skall betala för 24 MB trots att jag bara har 8 mb. Skona mig.Tror blir jag helt vansinnig. Kanske flyttar till Alvesta. Ha,ha!!

P.S! Det jag retar mig på är att dom inte kan säga sanningen. Hålla på med detta mygel. Det är skrämmande. Minst sagt!!

Kolla mobilsamtalen. Det kostar dig 60 öre utan att du vet det. Ha,ha!!
Annons
Leiake!!

Välkommen till Alvesta!!

Det värsta är att man är helt utlämnad,det finns ingen annan levrantör som klara 24mb där jag bor hellre!! Inte tv-hellre!! Jag får nog flytta!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem