Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Varning för speedfan v.4.33

Varning för speedfan v.4.33

tjena!
Jag installerade detta lilla program för en kompis sa att de skulle va SÅ bra
men inte på min dator skulle de visa sig. kör vista 32bit å de mesta ska ju gå där men detta program dödade min dator. kunde inte göra nånting allt hängde sig. kostade en systemåterställning så nu funkar allt igen.
ville bara att ni skulle veta-alltid nån som kan ha nytta av det.
Antal svar på detta inlägg: 7
jigsaw!!

Jag körde detta program. Hade 37° på min dator. Samma som min kropp.
Det är inget fel på programmet.

Vill du veta hur man skriver 37° på datorn.

Det är jag ensam om i Sverige. Ha,ha!!

Du skriver 37. Håller ner Alt-knappen -håll kvar släpp inte för f-n.. Gå till det numeriska tangentbordet. Slå in 0176. Släpp Alt-knappen. AhA!!

Min käre jigsaw. Du skulle nog vara betjänt av en formatering av största formatet. Nu blir Göcke sur på mig. Men det "skiter jag i".
Du har nog en massa trubbel med Windows Installer.

Gör nu som jag säger. Spara sådant som du gillar. och sådant. Ha,ha!!

sista raden redigerad /göcke
ä leiake , problemet med speedfan, rör ju Vista i denna tråden.
har du Vista i din burk , leiake ?
Göcke!!

Nej!!

Det kanske var fel råd till jigsaw. Men jag tror han skall rensa sin dator i alla fall. Jag känner det in i själen. Han är helt vild på nya grejer.

PC-tidningen hade detta program på sin senaste skiva. Dom lovade att allt var grönt. Men man kan ju inte lita på sig själv idag!!
Annons
Jag själv har kört vista och speedfan utan problem.

Tror även jag att det kan vara program/hårdvaru krockar som orsakar detta.

men vi kan väl se om någon annan har testat speedfan med Vista innan
vi drar för stora växlar på detta.
tack ska ni ha era gamla stötar.
åja leiake! helt galen e jag inte me nya grejer . jag har lärt mig en del av er (mest av Göcke) allt funkar perfekt efter återställnlngen å detta är ett av dom få program som jag har haft problem med med vista. kan de va så att dom grejerna som jag har i min burk inte köper speedfan?
installerade från pctidningens skiva å där stod det att det inte skulle va kompatibelt me vista men jag kollade på speedfans hemsida efter dett versionsnummret å de skulle funka.
skulle va intressant å läsa vad du skrev leiake eftersom Göcke redigerade lite i slutet av ditt inlägg.
jigsaw!!

Det var i roligaste laget med antydan om snuskiga program.

Typ speedfan och SVT-väder. Ha,ha! Du vet vad jag menar!!
oki leiake. "snuskiga program" låter ju intressant he he! även om de inte har med detta å göra.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem