Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Ad-AWare

Ad-AWare

Jag har programmet Ad-AWare se men det verkar som det inte går att uppdatera, någon som vet varför det finns ju Ad-AWare 2007 ochså vad är skillnaden
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Det är en ny version. Skiljer sig i GUI:et (som jag tycker är sämre). När man tar hem en ny databas så finns det inget som indikerar att detta sker, utan man får vänta tills det poppar upp ett fönster som talar om att det är klart. Men det hittar i alla fall en massa skräp.
boax!

Uppe till hö. finns något intressant på denna sajt.

www.lavasoft.com/support/download/ - 32k
Ja tydligen går det att uppdatera på deras sida men måsten man gå till den sidan varje gång man ska uppdatera förut gjorde man det i programmet eller finns det något annat bra gratis programm att ta bort Trojaner o dylikt med
Annons
Se bildgalleriet/ övriga bilder
det finns update i nya Ad Aware
Ok jag får byta till Ad-Aware 2007 det är tydligen det som gäller det andra har ingen support står det tack för hjälpen
Jag får söka tips från annat håll här vet ni inte mycket om detta programm
boax:
Ja men... vad är det du vill veta?

Är det version 2007 som du har problem med, eller ?
Titta i bildgalleriet här till vänster imenyn. Visst sjutton är det uppdatering som åsyftas.
Jag har använt det programmet ett bra tag nu. Funkar perfekt, både med uppdateringar å annat !!!
Klaga gärna, men inte här !!!
Ja vill veta om någon vet om Ad.aware personal har slutat efter som det står att det inte finns någon support sen frågade jag om 2007 var bättre tydligen kan ni inte läsa kolla vad jag skrivit alandin det är inte 2007 jag frågar om utan Ad-aware personal se, men när ni inte vet något ifrågasätter ni bara ,jag löser det själv utan era dumma kommentarer. Klaga gärna men inte här skriver du är du Moderator elller
boax, så här är det. Hittade det på lavasoftsupport sidan.

Ad-Aware SE will be expiring Dec 31, 2007. If you haven't updated your version to Ad-Aware 2007 please do that now
Ett annat tips:

http://www.superantispyware.com/

ett likvärdigt program som jag använder och fungerar alldeles ypperligt. (gratis)
MVH
Lasse

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem