Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

IE7 öppnas i litet fönster varför?

IE7 öppnas i litet fönster varför?

IE öppnas i ett litet fönster varenda gång jag öppnar det. har vatt så ett par dagar nu. kan man fixa detta problem utan större ingrepp i op systemet. jag kör vista. har oxå kört en scan med windows onelive care och avast (normal sökning) samt ad-aware 2007 utan å hitta nåt elakt. har för mig att detta har varit på tapeten innan här på IS men kan inte komma på vad jag ska söka på i forumet.
tacksam för all hjälp
mvh kotten i skåne
Antal svar på detta inlägg: 5
klicka upp eller dra upp till önskad storlek..stäng ner..öppna igen,så ser du om det vart lagom storlek..MVHLazze
http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=55977
Tack Wacko för att du hittade den gamla tråden.
nu öppnas ie som de ska men när jag öppnar mina länkar fån start/favoriter så öppnas de bara i ett 3dels fönster. följde lite länkar i den gamla tråden men jag får inte de å funka. sen kan jag inte få fram öppna nytt fönster när jag höger klickar på en länk varken inne i ie eller mina länkar i start/favoriter.
sat...s dator aldrig kan de funka 100 !!!!?
Annons
Öppna en av dina länkar och gör likadant med den som du gjorde med Startsidan - vilken väl är InternetStart? Sedan kommer även länkarna och favoriterna att öppnas i det format du vill ha dem.

Blessings
LuckySwede®
oki nu funkar de
alla för hjälpen

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem