Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Lösen msn

Lösen msn

Jag fick ett mail nyss från microsoft support.

Det började så här: Vi har mottagit din begäran att återställa ditt Windows Live-lösenord. Följ anvisningarna nedan om du vill bekräfta din begäran och återställa lösenordet. Genom att bekräfta din begäran hjälper du till att förhindra obehöriga från att få åtkomst till ditt konto.

Om du inte har begärt att återställa lösenordet följer du nedanstående anvisningar för att avbryta din begäran.


BEKRÄFTA BEGÄRAN OCH ÅTERSTÄLLA LÖSENORDET

1. Kopiera följande webbadress:osv...
Jag har inte begärt någon återställning av lösenordet. Är det någon som håller på och j---as?
Har någon här fåt ett sådant mail någon gång ofrivilligt?
Antal svar på detta inlägg: 3
Alla möjliga fel kan väl hända hos Microsoft men jag har aldrig fått något sånt meddelande. Kan mycket väl vara så att någon gjort det på skojj, men ser inte poängen i skämtet att göra så. Man pajjar ju liksom inget.
Det är troligtvis inget fel hos Microsoft.

Någon har försökt att nollställa ditt lösenord till din MSN. Det är bara att ignorera meddelandet.
Så länge som dom inte kan ditt lösenord till din mail så kan dom ju ändå inte bekräfta byte av ditt lösen.

Fast, visst blir man fundersam över vem som har gjort det när man får ett sådant meddelande när man själv inte har begärt någon återställning.
Jag blev lite misstänksam eftersom det samtidigt var någon som stal min dotters stall. på stallet.se. 3st.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem