Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

ActiveX?

ActiveX?

Okej, datatrubbel! Jag var precis inne på msn music och skulle köpa ett par låtar. Jag ladda in lite pengar och tryckte på köp, men då kom det fram ett medelande att jag skulle installera något dom kallar ActiveX, Det skulle dyka upp ett fält upp strax under toolbaren som man skulle trycka på och ladda hem, men det gjorde det ju givetvis inte. Så jag googlade på ActiveX och det visade sej att det finns ett oändligt antal att ladda hem. Vilket väljer man för att det ska funka? Och varför kom det inte fram ett fält under toolbaren som det bara skulle vara att klicka på?
Antal svar på detta inlägg: 5
Om du kör internetexplorer så lägger det sig en tunn gulfärgad list under verktygsfältet som du då får klicka på och välj då installera.

Om detta inte dyker upp så har du säkert någon säkerhetsinställning som spökar. Det kan vara explorers men ev något antivirusprogram också
Jag använder explorer, men det kommer ingen gulfärgad list under verktygsfältet. Har även prövat detta med säkerhetsinställningarna urkopplade.
ingen?
Annons
http://www.download.com/2001-2206-0.html

Installera och testa.
Det funka tyvärr inte, jag måste försöka fixa så att den gula remsan under verktygsfältet tittar fram.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem