Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Logga ut

Logga ut

Hur loggar man ut från IS,jag har försökt flera gånger men det verkar omöjligt
Antal svar på detta inlägg: 40
Sidor: «1 2 3 4

Vargo det är det som är poängen med autoinloggning Att Du Inte Skall behöva logga ut Utan du skall när du öppnar IS REDAN VARA INLOGGAD FATTAR DU TRÖGT? Ursäkta att jag tar i Men det är du som inte tycks förstå vad Du gör.
Om nu andra vill använda is - Oavsett Om det är familjen eller inte - så måste de registrera sig här på Is Om det är det du menar? För då skall det inte vara något problem vad jag vet
problemet är förmodligen löst nu, via msn.
Vargo skulle logga ur för att en annan användare skulle kunna logga in på IS, när vi tog tempona vis msn så fungerade det.
Och nu hoppas jag att Vargo kan få fortsätta som vanligt igen.
Annons
Jag skall försöka förklara så att till och med Gollum1 förstår.Jag har en dotter som är registrerad på IS sist hon hälsade på ville hon logga in på IS för att komma åt sina länkar och då måste jag ju vara utloggad Nu har det ordnat sig ,jag vet hur jag skall bli utloggad om det skulle behövas igen
Skulle vara intressant att veta varför det inte funkade om någon annan skulle få samma bekymmer.

Då undrar jag i anslutning till detta problem varför man ibland blir utloggad utan att aktivt själv loggat ut eller att man raderat cookies? Det händer inte ofta men då och då.
Om man raderar tillfälliga eller temporära filer så loggas man ut.
angående att cookiesen tas bort så , kan det hända vid uppgradering,
eller att man kör något program som vill rensa cookies vid scaning av datorn.
angående utloggningen, så måste man vänta in själva raderingen av cookien. och den efterföljande omläsningen av sidan.
Jag undrar om det inte är nåot slags koll för det händer ju på alla sidor som man har automatisk inloggning till Varför utloggningen till IS inte funkar vet jag inte men jag vet hur jag skall hantera det
OK..då har jag också ett utloggnings problem på IS:

Varför står det: Denna sida kan inte visas efter jag loggat ut?

Visserligen är det inget problem men vad beror det på?

(det händer bara ibland)

jag sätter en slant på att ni har flera flikar öppna mot IS, när ni får svaren.
ett vanligt fel som även har varit uppe är just att man inte fick uppdateringar på sidan, och då visade det sig att det var just en flick i bakgrunden som inte laddades om.

Det är bara den aktiva fliken som laddas om.

det är alltså bra att trycka F5 när man byter flik.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem