Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows Movie Maker

Windows Movie Maker

Hej alla glada!

Efter en ominstallation av XP SP2 så vill inte Movie Maker fungera som det gjorde förut. Tänkte att installera om detta MM, men det verkar inte gå!? Har skiva med SP2,men där är väl allt eller inget? Går inte att sortera ut det man vill ha.Ladda ner bjuder också på problem: Windows UpDate skickas jag bara från den ena sidan till den andra i all evighet utan att hitta rätt. Kan man få tag på Movie Maker någonstans? Eller gör bristande engelskakunskaper att jag går vilse?
Antal svar på detta inlägg: 9
hviktor!

Har du testat det här. Kanske är värt att prova.

www.microsoft.com/sverige/products/windows/moviemaker/ - 38k
Nää, jag kommer bara till en annan sida och en annan sida och en a.........! Handlar det om Movie Maker så är det för Vista och det vet jag inte om det funkar? Det är tydligen så att det ska fungera när SP2 är installerat, om inte så använd ett annat program....!Jäkla Microsoft !
hviktor . svär inte på microsoft för att du har fiplat till det.
Annons
Säker på att det är jag?
[ www.brothersoft.com/windows-movie-maker-download-67210.html ]


[ www.download.com/Windows-Movie-Maker-Windows-XP-/3000-13631_4-10165075.html?tag=
lst-1 ]
hviktor , ja med stor sannolikhet så har du det.
eftersom du nämner att du har ominstallerat
och att windows update strular.
Göcke: Ja OK!. Men det är efter ominstalleringen jag menar att inte Windows Movie Maker fungerar som det ska och en ominstallering i sig kan jag inte påverka så att det blir galet?? Windows UpDate fungerar nog som det ska,men vad jag kan förstå så går det inte att hämta detta WMM, utan hela SP2?? Men det kanske går att göra så? Engelska borde vara förbjudet på min dator, jag förstår det inte. Säj inte att jag ska gå på engelska-kurs bara......

Helst vill jag ha ett ställe där jag kunde ladda ner WMM, men jag hittar inget.
hviktor
Om du klipper o klistrar länken som PerAsk har lagt ut så har du ju det du efterfrågar.
Duger inte den ?????
hviktor
VAd är det som inte fungerar i MM nu när du har ominstallerat?
Gör som svenkalle säger. Kopiera mina länkar och klistra in så kommer du till nedladdningssidor.

Jag funderar på om du i samband med ominstallationen sett till att alla dina drivrutiner är uppdaterade, så att det inte är något sådant som spökar?

[ www.brothersoft.com/windows-movie-maker-download-67210.html ]

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem