Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Bra program

Bra program

Jag undrar om någon känner till Programmet Window Registry Repair 1.5 är det ett bra program att rensa datorn med
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag använder ett program som heter Regcure.
Det är ett väldigt snabbt o smidigt program.
viinikka_86

Har du någon webbadress dit??
http://swedish.toggle.com/lv/group/view/kl34761/RegCure.htm
Annons
Undrar om dom inte luras med sina program som rensar våra datorer.

Jag testade ett par bl. annat Regcure. Där hade jag 750 problems.

När jag kollade med mitt egna Registry Mechanic då hade jag 2 problems.

Det är tydligen en väldig skillnad på vad som är problem.
Tjena!
Strunta i alla program som lovar guld å gröna skogar!! Vill ni rensa registret efter en avinstallation så gör de manuellt. har ccleaner som ska va SÅ bra men går jag in i regedit å kollar så finns de filer kvar. regedit ska man akta sig för å plocka bort grejer från he he! leiake har rätt i sitt svar. finns inget prog som visar samma.
men visst vill ni formatera så go ahead! jag talar om egna erfarenheter.
Lyssna nu på farbror leiake för en gång skull he he.
kramizar
jigsaw!!

Det är ju lite konstigt att när man scannar med Free Trial så hittar dom en massa problem.

När du sen "pröjsar" några 100:-. Då har du knappt några problem. Mycket underligt.

Jag kollade mitt program. 55 miljoner kunder x 200:-/år. Det kan jag inte ens räkna ut vad det blir. Dom kanske har sitt kontor i en 2-rumslägenhet i
Amsterdam. Det är allt. Då är det en bra affär.

Men jag tror inte ägaren åker i gammal Audi 1978. Ha,ha!!
leiake jag kollade på Regcure Mechanic det kostar ju pengar jag är smålänning
Ha,Ha

Kanske bättre att köra så länge det går bra. Slänga och köpa ny??? Att rensa själv är väl inte så lätt?? Det finns ju massor av filer!!! Var är dom till alla??? Vilka ska bort??

Det där fatta jag nog inte
Thomas2!

Ingen på detta Forum fattar vad ett register med filer är för något så du behöver inte känna dig ensam. Själv är jag totalt "rudis" i detta ämne.

Jag fattar inte hur vissa människor kan få till det. Detta med datorer och alla dessa programmakare.

Jag upplever det som helt makalöst skickligt!
Till leiake å Thomas2!
jag e ingen datorexpert men å rensa i regedit e inte så svårt. gör er inte dummare än ni är. speciellt du leiake! installerar du ett prog med namnet "tjosan" å avinstallerar desamma med uninstall genom programmet så försvinner de mesta från datorn men du måste gå in i regedit å söka efter just "tjosan" å plocka bort alla filer som har med detta prog å göra. finns det en uninstall i ett prog så använd denna!!!!! Använd INTE windows egna avinstallationsprogram den plockar inte bort allt från appdata/roaming. samt alla tillfälliga filer som kommer när du install ett prog.
inget tjafs! gör allt manuellt.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem