Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Nu kan ni köpa dator billigt

Nu kan ni köpa dator billigt

Fick nyss ett mail från www.misco.se som verkar seriöst. Men man kan aldrig lova något. He,he!!

Dom erbjuder mig en HP dator(utan skärm) inkl.moms för 2244:- med Vista.

Dom skriver visserligen begränsat antal. Dom kanske bara har 2 st. Men vi ser vart det lutar. Snart får vi en dator gratis om vi köper 4 liter mjölk under en vecka i samma affär.

Jag gav 10000:-för min. Den är nu 14 månader. Redan antik.

Blåst på konfekten. Det är bara förnamnet.
Antal svar på detta inlägg: 5
leiake
Tips. Till pensionärer...
Jag köpte min stationära dator, en Compaq med skärm och hela baletten via OnceAgain i Ronneby. det var för två år sedan. Gav ca 1400 för paketet. Den har gått som en klocka sedan dess. Har endast bytt moderkort och uppgraderat internminnet till 1 gig. Detta gick på garantin.

Jobbar mest vid min Laptop HP pavillon 6000 trådlöst
Uppgraderat Biosen på garantin. Nu fungerar fläkten som den ska. Så även min Laptop kan stå timme efter timme.
Peppar peppar.
Det är ingen ide att omfometera en dator,... Det är billigare att köpa ny?? Allt klart bara att köra igång. Eller hur leiake???
Thomas2!

Det beror på hur snål du är. He,he!!

Du byter inte dator förrän din gamla brinner upp eller att du inte kan läsa mina inlägg på IS. Då köper du en ny på 2 timmar.

Din rädsla för formatering är lite överdriven. Minst sagt. Det höll vi på med
varje vecka när Windows kom. Det funkade inte annars. Ha,ha!!

Det är klart att så osäker som du är på datorer så känns det nog bra att köpa nya grejer. Men du blir lika osäker. Tro mig!!

Vi pensionärer behöver inte så avancerat.
Annons
leiake!

Jag byter mobil två ggr. om året. Lika bra att göra likadant med dator,Ha,Ha

Då får man ju det senaste,, för det kommer ju nytt i ett kör. Kolla tv,den köpte jag ny för ett halvår sen.. Redan omodern..

Dom plocka oss på pengar!! Och vi går på finten.
leiake
pensionärer resonerar.
kommer du i håg DOS tiden. jag var med på svenska premiären av Windows3.0 i slutet på åttiotalet, tror jag visst det var. premiären gick av stapeln på Stora Hotellet i Jönköping.
det var tider det, då man jobbade i DOS och fick stega kataloger i filhanteraren i DOSmiljö
dessa gamla kommandon sitter ännu kvar i ryggmärgen.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem