Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Kontrollpanelen

Kontrollpanelen

Jag har formaterat och installerat om min bärbara dator som har Vista och har fått ett problem som jag aldrig har stött på tidigare. När jag ska öppna kontrollpanelen så står det att utforskaren har slutat och fungera och sedan stängs fönstret. Vad har hänt och hur jab jag åtgärda det?

Hoppas någon hygglig själ har ett svar och kan hjälpa mig med en lösning.

/Raj-Raj
Antal svar på detta inlägg: 6
Hittade detta. Se om du kan bli hjälpt här
http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=978269
Jag har tittat på länken som jag fick ovan men jag kan inte flytta på filerna för då får jag upp att jag inte har behörighet att utföra detta. Har även startat datorn i felsäkert läge men får samma resultat. Vet inte vad jag ska kunna hitta på, får väl formatera om den igen och hoppas att det löser sig då om ingen annan har någon lösning på problemet.

/Raj-Raj
hittade på något forum att detta kan vara kopplat till Nero, om du nu har detta installerat? I så fall avinstallera detta.
Annons
Nej, jag har inte Nero installerat. Jag har precis installerat om Vista i min bärbara dator och då började detta felet att uppstå.
Installera om igen....
Det blir nog till att göra det. Har inte installerat några program ännu i den så det är väl lättast att göra så.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem