Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Virusprogram

Virusprogram

AVG free edition har kommit med en ny version 8 någon som har provat
Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Nu har jag provat, datorn blev seg som sirap det var inget bra program jag installerade version 7.5 igen den funkar väll än ett tag sen får man väll titta efter ett annat virusprogam synd att dom har förstört ett så bra program
boax
Jag har kört 7,5an ett par månader och blev erbjuden att uppgradera till 8.0.
Kör just ett antiprogram som kostar pengar.
Men kostar inte 8.0 pengar? eller heter det trias" gratis i 30 dagar.

En annan sak.
Om man av ngn anledning behöver ladda hem ChockWave, så bjuder de på en gratis Norton scanner. I varje fall för ett tag sedan.
Obs. den bara scannar. men det kan ju vara intressant att behöva köra en snabbis ibland, beroende på var man har varit och surfat. Den jobbar snabbt och diskret i bakgrunden och tar inte kraft. Den är visst på ca 8 Mb.
Bara ett litet tips, så där i förbifarten och sena timmen.
Hej
AVG 8.0 finns i en gratisversion, har installerat det på en dator och märker inget speciellt segt med det. Kör det dock på en rätt vass dator...

Kanske det är att nya AVG 8 scannar alla filer som Du plockar hem som gör att Du upplever det segare, downloadsen har jag märkt tar klart längre tid innan de är nedladdade, scannade och klara... programmet gör ju lite mer arbete nu än tidigare.

//Breeze
Annons
Jag har oxå gratis versionen av AVG 8.0 som jag hämtat hos IDG.se. Min dator är snart 6 år gammal och det funkar faktiskt riktigt bra, tycker den går bättre nu än med F-secure.
Var hittar ni gratisversioner av AVG 8,0.

Jag hittar 30 dagar Trial. Sedan kostar det 51 Euro.=500:-.
leiake

http://free.grisoft.com/ww.download?prd=afe

Jag tror att det är den här du söker
wille53

Den kostar ju pengar. AVG är tydligen inte gratis längre. Trial är gratis 30 dagar. Bara så ni vet.

Detta har jag väntat på. Snart kostar det väl att skicka mail. Ha,ha!!
Ha,Ha Gratis!! Jo jag tackar jag, dessutom på Engelska!! Finns det inget på Svenska nu för tiden?????
leiake
Vad är det jag tidigare har sagt. lägg ut en liten slant så vet man var man står. Då slipper man stå där med skägget i brevlådan som det heter.

Med humoristisk hälsning
så här i sommarvärmen.
Jag betala 370:- per år för norton,det tycker jag är mer än tillräkligt.

500:-

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem