Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

UTorrent

UTorrent

Någon som kan hjälpa mig med hur man får uTorrent på svenska? Jag har laddat ner svensk språkfil men kan inte få det att fungera ändå. Jag har gjort det många gånger förr men tydligen glömt det.

Raj-Raj
Antal svar på detta inlägg: 8
Raj-Raj
vilken version har du?
Lägg språkfilen i samma mapp som utorrent och dubbelklicka på den. Den brukar försvinna. Välj Options/Preferences och välj språkfil under General.

Lassemajja
Jag har den senaste versionen. Jag ska testa att dubbelklicka på den och se om det hjälper. Jag är inte hemma just nu men ska kolla när jag kommer hem. Jag återkommer om det inte funkar.

Raj-Raj
Annons
raj raj vilket program har du ?
Jag har uTorrent 1.7.7 och har nu testat att dubbelklicka på språkfolen men får bara upp att det är invalid file. Vad göra???

Raj-Raj
Jag har fixat det nu. Jag avinstallerade det och gjorde om alltihopa från början och fick det på svenska. Tack ändå för all hjälp.

Raj-Raj
va kul använder auzureus å de funkar å finns på svenska
Det här med att kopiera musik och filmer för eget bruk kan ju ingen stoppa. Men att sälja kopior på "nätet" är väl lite magstarkt. Pirate Bay är ute och cyklar. Dessutom har dom tjänat pengar på att andra sjunger och spelar utan att dom själva har kunnat "ta en ton" .

För min del så kan dom så får dom fortsätta."Never mind"

Jag har 67 kanaler på TV. Tiden räcker inte till.

Jag köpte min första VHS-spelare runt 1981. Det hade nog varit bättre jag köpt en bakmaskin.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem