Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Länkvän

Länkvän

hur blir man länk vän?
bara att man lägger en länk till på sin hemsida med denna internetstart sida på fram sidan eller var om helst på sin hemsida?
tackar för svar

Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Undrar hur många som varit in där nu
Breeze!

Jag reagerade negativt. Vad är detta!!!

Det är ju en rolig grej men den är nog för rolig. Du kanske skulle varna för detta eller plocka bort det. Det skadar din mycket innehållsrika och trevliga start och hemsida. Det är väl inte meningen.

I all välmening
Breeze
jo jag vill tillägga att i övrigt var sidan fin och väl uppbyggd. Man skulle väl kunna ha den som sin startsida.
Men än så länge håller IS måttet.

Även jag
i all välmening
?
Annons
leiake / Ozzy...
Kanske man får ta och göra en lite mildare variant, men en näsbränna kommer man att råka ut för om man försöker knäcka lösenordet och komma in på privata sidan. Lite skoj måste man ju få ha...

Vette gudarna varför nu det är så intressant att gå in där... det är bara lite bilder av personlig karaktär.

Roligt annars att Ni tycker sidan är OK... har gjort den bara för att få en portal mot internet som passade just mig... och mina småknoddar (spelsidan)

Jag har inte tänkt att sidan skulle konkurrera mot andra startsidor, den kommer aldrig att bli lika stor och omfattande som exempelvis Internetstart.
Det är inget mer än ett litet hobbyprojekt, just nu i sin 3dje version... jag gillar att experimentera lite

//Breeze
Breeze
Du är duktig du. Har lyckats fint tycker jag. Förutom en fallgrop för nyfikna.
Jag skulle själv inte kunna bygga en hemsida. Vet ej hur det går till.
hoppas man slipper skriva i HTLM.kod. Sånt finns väl smyckat och klart numera? Visserligen har jag syssslat att skriva lite sådant, men det räcker inte till för en hemsida.
Men å andra sidan, vad ska jag ha en hemsida till. Det kostar väl att ha en sådan i drift.
Men nu är man ju funtas sån att det man inte begriper det klankar man gärna på ..
Ha överseende med en novis

Tjena
Ozzy
Nä Du Ozzy... jag kan inte en rad HTML
Har fastnat för en Editor som heter WYSIWYG WebBuilder 5, och den är hur enkel som helst att jobba med.
Det enda det har kostat är programmet att göra sidan i, och det var cirka 300:- med skatter och allt.

Betalar heller inte en krona för att ha sidan uppe. Det finns en länk på sidan till webbhotellet jag använt... det är den där bilden med det hoppande fåret.
Faktiskt så hittar Du länkar till allt jag använt... program, grafiksajter m.m. på min "Startis"
Under "Mina Sidor" finns det också en länk till en sida jag trixat till som beskriver hur Du arbetar med WYSIWYG WebBuilder, visserligen en äldre version, men arbetssättet är lika som i senaste versionen.

Söker Du lite här i forumet på "hemsida" kommer Du att finna att för ett par år sedan så var jag också en fullkomlig novis på allt som hade med hemsida att göra, men några vänliga själar här gav mig lite småtips så jag fick lite humm om vad det var, provade ganska mycket på egen hand också och fick ganska snabbt åtminstone lite koll på vad man höll på med.

Vad ska Du med en hemsida till då?
Tja, det kan vara en familjesida bara för att det är kul... Du kan kanske göra en sida om ett intresse Du har... kan hända att likasinnade söker sig dit och ett ömsesidigt utbyte inom det här intresset tar fart...vem vet?

Nu börjar visst tråden avvika från sitt syfte så jag pausar här.

//Breeze
Brezze//
Tack.
Vi pausar tills jag vet vad jag vill och snappat upp ett och annat.

Hörs,
Kul sommar!
Ozzy

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem