Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows Vista i folkhemmen

Windows Vista i folkhemmen

Köpte ny burk...4,1 i prestandaklassificiering.....Windows vista???är det segare en xp..eller är jag... Glömde...eller sket i å göra en säkerhetskopia när jag kopplade in det nya skötebarnet i min dator hörna.

Goda råd belönas med tack.
Antal svar på detta inlägg: 5
Är det problem med datorn eller blev det för många öl under upppackningen
Undrar vad du egentligen vill ha hjälp med? Inte lätt att förstå med den förklaringen du gett här!! Jag och andra på IS har säkert en massa goda råd att ge, men??? PS Du behöver inte tacka mig, bara förklara bättre vad du menar!!? Lycka till min vän.
wenza.
4.1 i prestanda får ju va rätt bra. har du installerat vista sp1 så får du en ännu bättre dator (om det inte krånglar förstås) kan det vara recoverydvdn du frågar efter? Vilket märke har du på datorn? som dom andra skrev så lite mer info hade varit bra.
Annons
Jaha... var jag så informationslös, trodde att telepatin skulle fungera via windows Vista. Fick ingen backup eller säkerhetskopia med,men såg att man kunnde bränna en cd när jag starta upp Packard BellenIXTERME/J2869 5500 fick jag ge.

Så ett tips om hur man går till väga att skapa en start upp-cd till senare bruk när det är dax för att formatera :

Och du paso visst gick det öl..men jag blev inte lika packad som packard bell.....

Så till dej jigsaw går tacket så länge då inte ivo baloo ej var i behov.
wenza:

Du har väl ett litet lila "ansikte" nere till höger bredvid klockan, det är ett program som heter Pc-inställning. Där kan du skapa en masterDvd bland annat......

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem