Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Problem med Utorrent

Problem med Utorrent

Hej Alla! Tidigare när jag ladda ner från min syster så gick det hur bra som helst. Men nu går det inte lika bra med min nya internet. Det går så segt, hon laddar upp i 100mb/s, så det är inte fel på uppladdaren.

Min internet är kopplad till min telefonen och sedan därifrån till min dator, och det är där någonstans felet uppstår vad jag förstår.

Tacksam för hjälp!
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3

Emans!
Ursäkten är accepterad.
Visst skriver man ibland utan å tänka sig för å visst kan de te sig konstigt ibland de man häver ur sig men vi är alla människor med både förtjänster å fel.
Det är ju mycke enklare att döma en annan människa än att försöka förstå varför han/hon gör på ett visst vis.
Men visst! Ibland så förtjänar man en verbal käftsmäll.
Ha de så bra å lev väl.
jigsaw
ja menar emans å inte dig , ja tycker du uttrycker dig bra i olika trådar
bra att det löste sig, det löste sig här med. tack för "hjälpen".
Annons
va kul att höra, ha en bra dag
Haffare
Om du ej fick någon "hjälp" här på IS, så kanske du kan hjälpa någon annan om du skriver lösningen på ditt problem här.
Jag hade begränsat download hastigheten till 25kb/s, men eftersom jag inte brukar göra det så hade jag glömt det hellt och hållet. Men när jag gick in på inställningarna så såg jag att den var inställd på max: 25kb/s.

Jag tror inte det kan hjälpa så många, eftersom alla redan kan(förhoppningsvis) sånna enkla saker.
Haffare , inga tipps är för ringa.

feedbacken är lika viktig som att någon svarar eller inte.

eftersom allt som skrivs blir sökbart, så hjälper man andra
att ha en liten mikroskopisk möjlighet att hitta lösningen på sitt problem

vh göcke

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem