Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Pop up

Pop up

Någon som känner till ett bra popup stopper gärna på svenska är mycket irreterad på alla popisar
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Som vanligt frekventeras de flesta inläggen av MS-hatarna! Håll er till frågeställningen va?
Till Ricky!
Installera om Google och Hitta.se popupkillers va? Du går ut med direkt lögnaktiga uppgifter! INGA andra program har varit så effektiva på att ta bort poups som ovannämnda! Det är min erfarenhet! Jag är sop-ren från popups, oavsett vilken typ av sajt jag går in på! Och detta även med IE med senaste patch sp2!
Vålkommen hit o beskåda underverket I klentrogna!
Kiruna-Ove:

Jag är ingen MS hatare, jag är ett stort fan av Bill Gates, men sanningen är att FireFox är bättre än någon annan browser.
Vist kan man FÅ andra browsers att bli bra, genom att installera en massa tilläggsprogram .. men orka ??? FireFox levereras ju komplett med allt man kan önske .. dessutom krashar den i stort sett aldrig jämfört med IE. Bara det faktum ensamt att FireFox har ett genialiskt Tab system gör det värt att använda den.

Ni IE förespråkare ska inte uttala er om saker ni inte vet någonting om, de flesta av er känner knappt till FireFox, och har sannolikt aldrig använt den.

Till dig med Handelsbanken kan jag bara säga att jag har själv HB och använder IE när jag ska in på deras sida ett par ggr i månaden. Till allt annat endast FireFox.
Annons
Los Lovos: min IE har aldrig svimmat och mina erfarenheter av Firefox är allt annat än smickrande, den är SEEEEG! Och beträffande dina yttranden om kunskapsnivåer hänvisar jag till dina egna ord: -yttra dig inte om saker du inte vet något om!
Man behöver inte vara M$ hatare för att uppskatta att andra försöker komma igen med bra produkter.
Tipsa varandra om de godbitar som finns att tillgå istället för att
kassta grus på varandra.
Och kom ihåg att det fanns en tid när inte IE fanns på världshimmlen. Och vilken browser var störst då. ;)
Att bankerna har låst sig till IE är mer av ett historiskt och ekonomiskt beslut som togs när IE hade 99.9% av marknaden på alla PC. Där tror jag att vi konsumenter kan ändra attityd om vi ställer krav på annat.
Men det är lite OT till denna tråden med Popuppkillers.
Annars är tipsen bra, det finns alltså browsers som har det inbyggt och pluggins till IE.
Och vad säger alla Mac användare, hur klarar de sig från popupp's

mvh // göcke
Kiruna-Ove:
Du vet ju helt tydligt inte vad du talar om.
Om din erfarenhet av FireFox är att den är seg, så berättar det bara om din kunskapsnivå när det gäller datorer i allmänhet, och datorprogram i synnerhet.
Ditt påstående om att din "IE har aldrig svimmat" är så uppenbart osannfärdigt att jag lämnar det fullständigt utan hänsyn.
Till Kiruna-Ove: Google toolbar var helt värdelös när jag använde den. Om jag skulle hamna på någon sida med en massa pop-ups släpte den igenom. Fast jag hade den så kom de 2-3 pop-ups. Ska de vara så? Pop-up program finns ju bara för att stoppa pop-ups. Kan de inte uppfylla den funktionen e de helt värdelösa.
Som sagt, gör testet på den sidan jag tipsa er om när din google toolbar är aktiv och se med egna ögon hur mycket skit den släpper igenom...
de bäst mozzila
Ja, jag vet ju inget om datorer eller mjukvara, så jag ska inte yttra mig överhuvudtaget! Ajöss!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem