Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Ur WindowsNytt

Ur WindowsNytt

Här kan du snabbas upp ditt Firefox.
Om du känner för det.

http://www.totalidea.com/content/firetune/firetune-index.html

http://
www.download.com/FireTune-for-Firefox/3000-11745_4-10383402.html

Hälsnin
gar
Ozzy
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Har du eller någon annan testat om det blir någon skillnad
En liten positiv skillnad blir det. Speciellt Video med min svaga uppkoppling. Färre stopp för laddning.
Men man kan även vara utan. Tror inte man skulle sakna det rent generellt.

Men det positiva är väl om man läser på hemsidan och ställer in programmet rätt för sin egen dator och uppkoppling, hottar upp i registret och FF egna filer.
Man kan ju även ställa in språket för svenska vilket är positivt.
Tjena!
Ozzy för detta!
Har install Firetune nu å de funkar faktiskt om man räknar sekunder alltså. Men snabbare blev det å ett stort + för att det var lätt att ändra språk å inställningarna var lätta å förstå. Det ska visst inte ändra något i FFs konfiguration så e man inte nöjd så kan man ju alltid avinstall de efter man gått tillbaka till ursprungsinställningen.
Annons
Visst serrö.
Jag visste det skulle passa som hand i handske för dej
Och så att det lämnar inga "spår" Lätt att avinstallera.
Men det är ju sekunder vi FF,are räknar.
Oki doki
Ha de
haha du e bäst gamle man!
x antal sekunder snabbare sidöppning/öppning av program ger färre utbrott/hjärtinfarkter vid datorn som jag brukar säga. kort sagt:tid är....ja,tid?!
Ozzy! Tack för du hittade firetune det funkar håller på att testa nu. Är det någon mer som har telia bredband? Det funkar dåligt nu kommer inte upp mer en 6-7 meg trots att jag betalar för 24!!
Du kör ju ändå expresståg. jag däremot kör en sådan där handdriven dressin. som man pumpar en axel upp och ned för att komma fram
Men det var före din tid.
Ozzy då får du väl uppgradera dig??
har inte råd.
ok det kan bli så!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem