Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Mozilla FireFox

Mozilla FireFox

Hej,

Lite åsikter om Mozilla FireFox. Är det bättre än Internet Explorer eller? Om man nu använder FireFox istället för Explorer ska man i såfall avinstallera Explorer.

Hälsningar Bengt
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Kan du inte gå till IS överhuvudtaget
Jo, det går efter några gånger, men trilskas *alltid* då jag haft webbläsaren nedstängd. (fast datorn är påslagen) Men besvärligt då länkarna *ej* fungerar som tänkt - dvs komma vidare.. :-/
kolla under verktyg/inställningar/sekretess och historik
historik är ju onödigt kanske att ha för många dagar , har man inga så läses det in nytt jämt.
Annons
Nu har jag rensat det mesta på detta stället i webbläsaren samt rensat "Sessionsregler" för brandväggen. Där får jag ju frågan om hur jag vill förfara nästa gång jag kommer in på just den eller den siten osv. Kanske jag låst någon sida ute eller något sådant? Vi får se hur det går.. Tack Göcke!

Men det måste ha varit något annat också därför det har varit omöjligt att nå IS från MSIE med under någon timme nu. Kanske allt beror på en enormt hög belastning utav hela Internet pga den fruktansvärda Asien-katastrofen?

Stackars människor :'-( Dem är i mina tankar och hjärta! Bless them! *OM* det finns någon Gud? Man tvivlar ju efter en sådan här händelse bl a. :-/


/Bea

Vi har nog en omstart av servrarna och allmänt nedsänkt nät på grund av att alla vill hareda på nyheter om jordbävningen.
Så man bör nog vänta till en annan tid för att kolla responstider.
Nån gång ibland hänger Firefoxen upp sig när man går till den här sidan. Men det brukar lösa sig om man surfar runt lite.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem