Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Nytt Tips

Nytt Tips

http://www.tipsomvista.se/

Obs även Tips för Win XP

Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

Tack för den länken Ozzy

Nu hittade jag ett nytt och fräscht tema. Och jag lyckades att få hem dom senaste uppdatering i från Windows.
Ozzy gamle gosse du lyckas då hitta roliga saker för oss med Vista!
Ska bli skoj å gå igenom detta. Ha det bra å en trevlig helg.
Ozzy!

Kan du inte hitta en bra klocka att ta hem FF?
Annons
Thomas2
Vad menar du egentligen? Vill du ha en klocka till FF? Vill du det så ska du få en länk av mig
Thomas2
Här har du en riktigt bra klocka (om det va det du ville ha) ligger nere till höger hela tiden å du kan ställa in den som du vill ha den. statusbar clock heter den. Vet inte om den funkar till FF 3.0-3.01 men det går säkert å lösa om så är fallet.
jigsaw

Den går inte att ta hem till FF 3.0

Har du en annan länk?
Ozzy!!!!
Hjälp mig!!! De ska gå å install gamla addons till FF 3,0 men det krävs ett litet tillägg till FF. Har funnits här på forumet men jag hittar det inte!
Ha ha Thomas2 nu så ficka jag rätt på grejerna efter lite sökande. Nightly Tester Tools ska de heta install de å install sen klockan å sen får du leka lite med Nightly Tester Tools i tilläggen sen ska det funka. gjorde så själv iallafall. nu har jag en äldre version av FF för bild/film funktionen i den nya föll mig inte i smaken sen får de va hur möe lull lull som helst. Gammal e äldst som leiake skulle sagt.
Thomas, schysst att du fick dina uppdateringar.

jigsaw
Det där med ett litet tillägg förstår jag inte.
Det är ju Add-Ons som är "Tillägget". De måste passa över gränserna, gamla o nya FF Vet ej...

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search?q=adblock+plus&cat=
all
Sköts inte det automatiskt

Sök i forumet med olika sökord.

Ska grunna på det.

Vad gäller klocka. Så har jag en skärmsläckare med en klocka som går. Ska försöka hitta den ngn stans på en diskett. Tror den är kompatibel.
Lägg in filen direkt under C:\Windows i Utforskaren "tror jag"

Sen finns ju Google Desktop
Där finns en analog eller digital version av klocka. m.m.
Men jag vill inte rekommendera Google Desktop som verktyg.
då får de full insyn i din dator från Google. Om man inte ställer in det ordentligt. Annars är det ju bra med "Indexering" men det tar kraft och tid.
Ozzy!
Jag hittade Nightly Tester Tools till Thomas2 å de har jag själv testat å de funkar när man har FF3,0 å vill ha äldre addons. Man måste leka lite för å få saker å ting å funka som man vill. Men har man inte verktygen samt kunskapen så e de inte lätt. Här på IS finns både ock! Jag e ingen expert men jag leker å lär mig av misstagen. Har fått formatera 1 gång på 2 år så jag vet någorlunda hur en dator funkar. Varför funkar inte länkarna i IS? Brukar bli blått när man kopierar en länk.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem