Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Mssfeedssync.exe

Mssfeedssync.exe

Får hela tiden felmeddelanden om den fil: mssfeedssync.exe som är lite tjatigt nu.. Har precis bytt moderkort, grafikkort och processor men ej hd:s
Dessutom bråkar IE med dubbla uppkommande sidor där de förblir tomma.
Har precis innan bytet installerat IE8 Beta då och om den bråkar eller om det nya moderkortet med någon konflikt eller vad. Tog föresten bort IE8 ur windowsmappen och försösker köra på IE7 igen då ingen av dem finns i lägg/till ta bort program.. Nu kan jag inte öppna ny sida i "ny flik" längre.
Lite rörigt men klockan är sen och jag är trött, även på datorn...
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: «1 2

Testa Avant Browser då. Där har du flikar och jag tycker att den är lättare att jobba med än IIE7
AVant bygger i grunden på IE men får en liten annan utformning och du har många möjligheter att anpassa den. Flikar upptill eller nertill bestämmer du själv.
Kanske värt ett försök, men du vet gamla jyckar......
Har nu installerat och avistallerat IE7 några ggr. nu och det blir likadant den öppnar sig inte. Funderar på någon winsockfix men det är väl bara om det inte blir kontakt med "nätet" så att säga. Har provat från olika ställen med IE7 men alla blir likadana så det är möjligtvis någon konflikt med just IE7 för IE6 fungerar. Och ännu inget felmed. om mssfeedssync.exe!!
Har inte installerat Antivir igen, väntar ett tag med det...

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem